İzleyiciler

26 Ekim 2014 Pazar

Mor BIOBLAS (hasar görmüş cansız saçlar için)

,
Geçen yazımda saç yağı karışımımı şu şampuan kutusuna döktüğümü yazmıştım. Bu şampuan hakkında yazmazsam kendimi suçlu gibi hiss ederim :D  bu mınnacık şampuanı büyük boyutunu alırken yanında hediyye olarak kazanmışdım. İlk bundan başladım büyük boyutunu kullanmadan. Her gün sebebsiz ve nedensiz yere yağlanan saçlarım bu şampuanı kullandığımda haftada iki kez yağlanıyordu. Evetş evet mucize gibi. Haftada iki kez. Bir şampuanın saçımda bu performansı göstere bileceğine 28 yıl boyunca hiç inanmamıştım, ama demek ki, oluyorumuş ;) Merak edenler için arka yazısının da resmini çektim :)
Şuanda elimde bir çok farklı yedek şampuanlarım var, onlar bittikten hemen sonra yoluma mor BIOBLAS-la devam edeceğim kesin:) Sevgiler

Hiç yorum yok :