İzleyiciler

14 Kasım 2014 Cuma

LASTING DRAMA - GEL EYELİNER


Bu gün size denediğim bir ürün hakkında yazacağim. "LASTİNG DRAMA" jel eyelinerini Azerbaycana gittiğimde almıştım. Ve ben onu sadece kaşlarımı doldurmak için kullandım. Bir kez sadece bir kez eyeliner gibi gözümde kullandim bir kaç saatlik. Göz altımda sanki morluklar olmuş gibi gölgeler vardı. demek ki, akıyormuş. 


Ama en ilginç yanı kaş doldurmada müthiş bir ürün. Ambalajın içerisinden iki küçük kutu ve iki aplikatör çıktı.
Aplikatörlerin biri ince diğeri daha kalındı. Ben kaşımı doldurmak için kalınını kullanıyorum. Çok rahat ve çok kullanışlı. İnce olan aplikatörü ise bir kez gözümde eyeliner gibi kullandığımda kullandım. O da çok kullanışlıydı. İnanılmaz rahatlıkla görevini yerine getirdi.
Jel eyelinerlerden birisi koyu kahve rengi (fotoda açık gözükse de rengi aslında koyu kahverengi), diğeri simsiyahdır.

Siyah olanı gözümde eyeliner gibi kullandığımda sadece az bişey kullanmışım. Kaşımda çok kötü bir görüntü oluşturuyor çünki. Ama kahve renklisi müthiş. Kaşımla da birebir uyumlu. Ve sadece bir kez kaşlarımı onunla düzenlersem 24 saaten daha fazla kalır. Bir kez yüzümü yıkarsam bile gitmez. İkinci kez gider tabiki :) Ve akmaz kaşlardan asla. Kaşınız doğal gözükür. Azerbaycanda bu eyelineri 2 manata aldım. Türkiye lirasına değişirsek 8 lira civarında bir fiyata denk gelir. 
Bir daha alırmıyım? Karşıma çıkarsa kesinlikle alırım. 1 aydan daha fazla bir süredir kullanmama rağmen yarı bile olmadı. Beni uzun bir süre idare edecek gibi gözükür. Ama karşıma çıkarsa kesinlikle mutlaka mutlaka yine alırım. Bu kadar. Sevgiler.

Hiç yorum yok :