İzleyiciler

19 Aralık 2014 Cuma

Sahte meyve yapan kişi bulundu !!!

Sahte meyve yapıyorum dünden:) Yanlış anlamayın yemeklik yok ya süs için :D Çok kötüyüm değilmi? :D Geçen kez komşumuzun iki minik kızları bizdeler. El işlerime bakıyorlar. Birisi dönmüş bana diyor ki "Abla, sençok yeteneklisin, bir gün sahte televizyon yapdığını da görsem hiç şaşırmam". Çocuklar beni artıkher şeyın sahtesini yapan çinliler gibi görüyorlar:D aman çinli kardeşler zorunuza gitmesin de yani bu kötü amaçla değilmedi siz bir yeteneksiniz anlamında değildi. Ayrıca da ben çinli değilim Azerbaycanlıyım :) hıhhh yani bir tek yetenek olan siz değilsiniz. Bu da size kapak olsun :D dün bu minik sepetimi ve sahte meyvelerimi yaptım :) İki tane yapmıştım sepetten ve meyvelerden. Birini komşumun minicik dünyalar kadar sevdiğim kızına gönderdim. Haber aldım ki, çok sevmiş onları :) Satılıktır sepetler ve meyveciklerim:) 7 tl hepsi birlikte. Sipariş için ya postun altına yaza bilirsiniz ya da bana  bayraktarhayal@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz. Çok çok sevgiler her kese.Okuyan gözleriniz hiç ama hiç yorulmasın. :)




Hiç yorum yok :