İzleyiciler

17 Aralık 2014 Çarşamba

Siz hiç Ömer Köroğluyu dinledinizmi ?

Siz hiç Ömer Köroğluyu dinledinizmi ? Eminimki, evet söyleyenler çok olur. Özellikle, İzmirliyseniz daha iyi bilirsiniz onu.  Izmirli değilseniz bence yine de bilirsiniz. Çünki, ben ne izmirli değilim, ne Türkiyeli değilim- Azerbaycanlıyım. Haa evet şöyle Türkiye geliniyim o doğru :)) Ama daha Türkiye gelini olmadan da biliyordum Ömer Köroğluyu. Neyse kısa kesicem. Sadece bir şiirini dinleyin :) Sonra onun kaleminden dökülen cümlelerle tanıştıracağım sizi :) Bu arada Ömer Köroğluyu dinlemek isterseniz Radyo Pause dalgalarının kapısını çalın lütfen :) İnanın,radyo dinlemekten hiç vazgeçemiyecekseniz :)


‎" Kanıyorum... 
Her duyduğum tatlı söze inanıp, 
içten içe tüm kabuk tutmuş yaralarımla; 
Kanıyorum... "
Ömer Köroğlu

Aynı dili konuştuğunuzu sanırsınız bazen ama neden anlamaz karşınızda ki sizi bilirmisiniz? 
Çünkü; Söylediğiniz değil, duymak istedikleriyle doludur karşınızda ki insanın beyni...
Ömer Köroğlu

Bazen aynı şehirde olduklarına bile, kıtalar arasındaki mesafe kadar uzaksındır... Dokunmayı bırak, duyamazsın bile...
Ömer Köroğlu

Belki de zaman, onu sana, seni de ona hazırlıyor yaşadığın deneyimlerde... Yeter ki umudunu kaybetme; o gelecek... 
Ömer Köroğlu

Gözleri aynam olan birini istiyorum, ölene kadar kendimi görmek için...
Ömer Köroğlu

Bir daha asla dediğin her şeyi kaç kez yaptın kim bilir... Bu sana hayatın büyük konuşma deme tokadıdır... 
Ömer Köroğlu

Gözlerin kapana, ömrün tükenene kadar, kalbin artık yeter diyene, nefesin tükenene kadar, ellerin buz gibi olana, dudakların kuruyana kadar severimisin birini? 
Ömer Köroğlu

Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var; arkanda; adını duyanların yüzünde tebessüm ettirecek şeyler bırakmazsan, boş yaşamışsın demektir arkadaş... O yüzden güzel şeyler bırakın dünyaya... Gerisi boş... 
Ömer Köroğlu

24 saat bile uzun bir süreyken ondan haber alamadığınızda, kalkar size bitti der, bir ömür mutlu ol... 
Ömer Köroğlu

Ya yelkenleri dolduracak rüzgar yok, yada kuma saplanmış çapa. Kalakalıyorum okyanusun ortasında... Ömer Köroğlu

Avucunu sık şimdi ve bak... O gördüğün yumruk büyüklüğündeki kalp var ya işte o hayatını mahvedip, aynı zamanda da cennete çevirebiliyor, başka bir kalbe bağlandığında...
Ömer Köroğlu

Sana söyleyemediğim o kadar çok şey var ki... Yazmak sanırım bu yüzden rahatlatıyor... Duymasa da Görüyor diyorum, akmasada damlıyor misali...
Ömer Köroğlu

Var olduğumuz günden beri sanırım en çok merak ettiğimiz; "yarın"... Yani gelecek... Çünkü sanırım kimse geçmişten mutlu değil, kullanıp atıldı diye... 
ÖMER KÖROĞLU

Kalemle bir kağıda yazılmadığı günden bu yana ebedi ve edebi olmuyor artık hiç bir aşk şiiri... 
Ömer Köroğlu

Her gece bıkmadan usanmadan uykudan önce edilen dua gibiydi yanımda olmanı beklemek... 
Sonsuz bir umut besleyip dipsiz bir yoklukla uyanmak...

Ömer Köroğlu

Şimdi diyorsun ya... 
'' Nolur, bu kez ben istiyorum gönül limanımdaki tek gemi olmanı '' 

Sana söyleyeceğim son iki cümle : 
Küllerinden yeniden doğan anka kuşumu sandın yar beni ?
Her yaktığında yeniden nasıl sevebilirdim seni ?
Ömer Köroğlu



Hiç yorum yok :