İzleyiciler

4 Ocak 2015 Pazar

Nar özlü sabun

Bu gün doğum günü gezimdeyken karşıma sabunlar çıktı. Hepsi hakkında üstünde yazılan yazıları okudum, hepsini de tek-tek kokladım desem yalan olmaz :)) Sonunda nar özlü sabun seçerek aldım.
Gelince internetten de daha geniş araştırdım nar özlü sabunların faydası hakkında. Okuduklarımın aynısını size de aktarıyorum. Bu arada yazamadan geçemiyeceğım. Bir kere olsun bile daha denemedim. Denedikten sonra hakkında  yazacağım. Şimdi yazdıklarımın hepsi internetten araştırdıklarım :
"Nar Özlü Saf Doğal Sabunun Faydaları & Tıbbi etkileri:
İçerdiği özler bakımından zengin olan nar sabunu, laboratuar ortamında özel olarak elde edilen nar özü içermektedir. Nar sabunu cildi serbest radikallere karşı koruyarak cilt dokusunun daha parlak, elastik görünmesini sağlar ve kırışıklıkların giderilmesinde etkili olur. Nar özü güçlü bir C vitamini, B1 ve B2 vitamini deposudur. Bu nedenle de antioksidan ve antiaging özelliği bulunmaktadır.
Narlı sabun düzenli kullanıldığında cildin pürüzsüz bir hale gelmesini sağlar. Cilt besleyici, sıkılaştırıcı etkisi ile yorgun ve olumsuz cilt görünümünü ortadan kaldırır.
Nar sabunu cildi serbest radikallere karşı koruyarak cilt dokusunun daha parlak, elastik görünmesini sağlar ve kırışıklıkların giderilmesinde etkili olur. Her cilt tipine uygundur. Tüm cilt rahatsızlıklarında temizleyici olarak kullanılır..
Nar Özlü Saf Doğal Sabunun Kullanım Şekli:
El, yüz, ayak ve tüm vücut derisi temizliğinizde ve her banyo esnasında cildinize ılık-sıcak veya soğuk su ile köpürterek hafif friksiyon masaj yapılarak uygulanır. Yeteri kadar bol su ile durulanır, yıkanır."



Hiç yorum yok :