İzleyiciler

11 Şubat 2015 Çarşamba

İrandan gelen kremim. HARİKA ÖTESİ!

Size belki de hiç bir zaman görmediğiniz bir kremden bahs edeceğim bu gün. Facebookta Azerbaycan gruplarının birinde kızlardan biri bu kremin tüpde olanını yayınlamıştı ve kremi kullanmadan  önce ve de kremi kullandıkdan sonra cildinin nasıl olduğunu yayınlamıştı. Aradaki durum gözle görülür derecede farklı idi. Gerçekten kızın yüzünün lekeleri,sivilceleri gitmişdi. Ve derisi pürüzsüz olmuştu. Kızdan nerden aldığını sordum. Teyzesinin İrandan getirdiğini söyledi. Azerbaycanda babamların evi İranla 45 dakikalık mesafede olduğu için bu kreme ulaşmam imkansız değildi. Babama kremin resmini yolladım. İrana gittiğinde sormuştu. Bide bu krem İranda eczanelerde satılıyormuş yalnızca. Eczaçı kremin tüpde olanının değil kutuda olanının kaldığını demiş. Fiyatı biraz pahalıymış. Ama olsun. Babam almış bana 3 tane. Eltimle bu kremi konuştuğumuzda o da istedi. Birini geldiğinde hemen ona verdim ( Diğerini açmadım kapalı halde pasaportu bile üzerinde bende duruyor). İki gün sonra eltim aradı ve kremi bana medh ediyordu telefonda. Babamlar burda olduğundan, onlarla ilgilendiğimden daha zaman bulamamışdım kremi kullanmaya. Eltim o kadar medh etti ki,o gece ben de sürdüm uyurken o kremden. 
İnanın,sadece 1 gün farkla. 24 saat bile olmamışdı. Sabah uyandığımda cildimdeki dün geceyle farkı gözle görülür derecede hiss etmişdim. Bu günle artık 4 gün oldu kremi sürdüğüm. Cildimin rengi açılmış, burnumun üzerindeki siyah noktalar gözle görülür derecede azalmış, yüzüm giderek pürüzsüzleşiyor. Ayrıca bu gün deneme yapdım öğlen saatlerinde. Önce kremi sürdüm ve üzerinden föndeten sürdüm. Föndöten  yüzümde porselen makyaj gibi durdu desem inanın yalan söylemiş olmam. 
Krem hem yüz, aynı zamanda vücuta da kullanıla bilir.  Salatalık ve aloe bitkisinin karışımından hazırlanmış. Yumşak ve güzel bir kokusu var. İnsan kokladıkca koklamak istiyor. Cilde sürdükten sonra cildimde asla yağlılık hissi bırakmadı ( Bu arada benim cildim karma)  ve kadife gibi yumşak bir hiss oluştu. Çabuk emilir ciltte. Bendeki boyutları 300 ml. Türkiye liresiyle 70 tl yapıyor krem. Birde açtığınızda içersinden pasaportu da çıkıyor. Kapağın altından bir başka kapağı daha var. Pasaportu onun üzerinde oluyor. Ben pasaportunu attığım için şuan resmini çekemedim. Diğer kutuyu da açmak istemiyorum boşu boşuna.  Bulduğunuz yerde hemen almanızı tavsiye ederim. Sevgiler.

Hiç yorum yok :