İzleyiciler

10 Şubat 2015 Salı

Komşumuzda çekiliş var :)

Anne-babam yurtdışından bize geldikleri için bir kaç gündür onlarla ilgileniyordum diye ne bloguma baka bildim, ne maillerime baka bildim. Olsun dedim annem yanımda babam yanımda daha neler olsun. Dünyalar benimdi. :) Bu gün gittiler. Eşimle onları yolcu ettikden sonra eve geldik. Eve girdim evde sanki boşluk var. Çocuk gibi oturub hüngür hüngür ağladım. Annemin kokusu, babamın şefkati... Gurbet gelini olmanın en acı en zor tarafı bu olsa gerek...Neyse bir mailime bakıyordum ağladığım yerde baktım ki, guzel bir blogda çekiliş kazanmışım. Hemen mutlu oldum ( İşte böyle deliyim :D) sonra bloga bakdım, bakdım ki, bana seslenmişler seslenmişler sesim çıkmamış diye bu kez ikinci çekiliş yapılmış başka bir arkadaş kazanmış.Daha da çok ağladım yemin ederim :D Hediyeler için değil bilmem ki, gariban hallerime denk geldi her halde.   Suç benim. Blogger arkadaşım kaçkez yazmış bana. Kendi arkamdan birde dıngıldandım ki, neden mailine bakmıyorsun gerizekalı ne güzel yicekdin o şeker hamurundan olan güzelim kurabiyeleri. Oh olsun sana :D Neyse kısmet değilmiş dedim. Başka bir çekilişe katılayım. Biliyorum bunu ben kazanıcam ve o gün mailime mutlaka bakıcam. Bu kez de başka birşey olursa kesin fesadlığımdan geberirim :D  Yeni bir çekiliş var sırada. Bu çekilişimiz de çok çok güzeldir. Tek zorunlu şart GFCden arkadaşımı takip etmekdir. Ek haklar için deşartlar var onlara da ya katılırsınız ya katılmazsınız paşa gönlünüz bilir. Ne yapıyorsunuz yapın ama maillerinize de bakın bazen benim gibi olmayın :)))
Çekilişe katılmak için TIKKKKKK

Hiç yorum yok :