İzleyiciler

10 Şubat 2015 Salı

Kısmetinde varsa el getirir, yel getirir,sel getirir



Az önce bahs etmişdim bir güzel blogda çekiliş kazanmışdım. Sonra mailime bakamamışdım kendi hatam yüzünden güzel kurabiyeciklerimi kayb etmişdim :(  Blogun sahibesiyle mesajlaşıyorduk şimdi.  O kadar iyi kalpli ki... Blog çekilişi iki yere bölündü. Böyle desem. Yani kurabiyeler bana da gelecek. Ben razı olmasamda blogger arkadaşım bunun olmasını istedi... :) Yani kısmetde varmış demek ki... :) Ne demişler "Kısmetinde varsa el getirir,yel getirir, sel getirir".. Ah canım anneciğim, yine aklıma geldin. Anneme derdim bir zamanlar bunu. Beni kendi ülkemizden başkasına evlendireceklerdi diye evde kıyamet koparmışdım. Salya sümük ağlamışdım :D Eşimle sevgiliydik o zamanlar. İki ülke arasında sevgi yaşıyorduk.  Beni başkasına evlendireceklerdi diye evimizi yakmayı bile düşünmüştüm. :D Ama evlendiremezlerdi biliyorum. İnadım ben. Annem bana "Şimdi sen hayal kuruyorsun ki, o çocukla evleneceksin ve Türkiye gelini olacaksın" demişti. Ben de tabi ki hayal kuruyordum. O çocuk şimdi eşim :D Ben de "Anne,kısmetinde varsa el getirir,yel getirir,sel getirir" demişdim . Annem de bana " bak bak masalla bana laf söylüyor" demişti o gün. Şimdi hep söyler güleriz o olaya. O zamanlar delicesine sinirli olsamda şimdi gülüyorum o olaya. Hatta o çocuk dediği çocuk annemin erkek kardeşimi ne kadar seviyorsa o kadar sevdiği damatı. Damadım diyorlar başka birşey demiyorlar. Ortada ses tellerime zarar edib masallar getiren,hikayeler söyleyen de ben oldum :)))

Hiç yorum yok :