İzleyiciler

16 Şubat 2015 Pazartesi

Kurabiyelerim geldi

Geçenlerde hatırlıyorsanız post yayınlamıştım kurabiye kazanmam hakkında. Hatırlamıyorsanız bir zahmet aşağıdaki yayınladığım postlara bakın göreceksiniz kurabiye aşkına nasıl 40 mendil almışım elime ağlamışım:)
Bu gün öğlenden sonra baktım kargom geldi. Tabi ki,çok çok mutlu oldum. Sevgili benim pasta evim blogunun sahibesi kurabiyeleri o kadar güzelce, zerafetle, asaletle yollamışdı ki, kargo kutusu bile sevgi saçıyordu etrafa. İnanın, yalan söylemiyorum. Adım-adım açarken çekmişim. Nasıl zariflikdi bu.. Hayran kaldım kendim de. Her şey çok güzeldi. Kurabiyelerin tadı bile çok nefisti. Sevgili blogger arkadaşıma, burdan bir daha çok çok teşekkürlerimi,saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum. Sizi daha fazla yormadan hemen resimleri ekliyorum. Bu arada arkadaşımın blogunu ziyaret etmek isterseniz Tıkklayın. Sevgiler.




Hiç yorum yok :