İzleyiciler

23 Şubat 2015 Pazartesi

Ürün inceleme-DİADERMİNE (Parlamayı gideren günlük nemlendirici krem)


10 gün oldu diye bilirim.Her sabah kalktığımda bu kremin yazısını hazırlamak için laptopumu elime alıyorum, sonra bi bakıyorum dalıp gitmişim Hindistana, Amerigaya :D yazıda yazılmamış kalmış, akşam olmuş :)) Bu gün nihayet tüm  yeteneklerimi koydum masa üstüne dedim "Bana bakın tepemin tasını attırmayın hepinizi olmayan balkonumdan aşağı atarım bakışıma hasret kalırsınız. O yazıbu gün yazılacak!!" :D  Kendi kendimden korktum neymişim be :D Neyse çok gevezelik yapmadan hemen kremcimin yazısına geçiyorum.


Kremi annemler Azerbaycandan geldiğinde onlarla Viaporta gezmeye gittiğimizde Gratis indiriminden aldım. İndirimde olduğu için iki tanesi 19.95di fiyatı. 
Eve geldiğim günden bu güne her gün sabah  yüzüme uyguluyorum. Krem normal ve karma ciltler içindir. Hiç bir şeyde normal olamadığım gibi beyin dahil :D yüz cildimde de normal olmadı hayatımboyu. Karma cilde sahibim. Sabah-akşam o T bölgesi yağlanıp beni delirtiyor, ben de musluğu delirtiyorum, tonik yerine kullandığım gül suyumu delirtiyorum. Delire-delire gidiyoruz bakım sülalemle birlikte :))
Kremin vaad ettikleri: -Cildin üst katmanlarını yoğun bir şekilde nemlendirir.
-Cildi sağlıklı görünümüne kavuşturur
-Cildi korur
-Daha pürüzsüz, canlı ve doğal görünümlü bir cilt sağlar.

"İçeriğindeki Dengeleyici Kompleks cildin yağlı kısımlarındakı parlamayı gidererek cilde doğal dengesini geri kazandırır." diye yazılmış üzerinde ama benim cildimde parlamayı 1e 10 kat daha fazla artırdı.
Ve daha önceki resimde dikkat ederseniz "hızlı emilen formül" yazılmış, buna rağmen benim cildimde hiç te hızla emilmedi,üstelik yapış yapış oluyordu. Elimi cildime her götürdüğümde yağlılık hissi vardı.
Ama..
Sonuçlarına bakacak olursak, memnunum yüzümü pürüzsüz ve güzel yapıyor. Tabiki yağlanması felanı temizlendikden sonra. Yağlanma hissine rağmen yüzümde tek bir sivilce bile yaratmadı. Kokusuna geldikde yumşak, insanı rahatsız etmeyecek ve güzel bir kokusu var.

Bende iki kutu var. Daha birini kullanıyorum. Kısmetse ikinciyi de kullanıb bitiririm bu kadar memnun olmama ve memnun olmamama ragmen :) Yine alırmıyım ? sorusuna gelince Hayır almam cevabını kesinlikle yaza bilirim.
Sevgiler.

Hiç yorum yok :