İzleyiciler

21 Nisan 2015 Salı

Guerlain makyaj bazı denemek istiyorum. Fırmalar, duyun beni :)

Uzun bir zaman oldu Azerbaycan gruplarının birinde  Guerlain makyaj bazı çok çok meşhur oldu kızlar arasında. Her kes övüyor. Bu gün fıyatını öğrendim. Yani Azerbaycandaki fiyatını. 85 manat civarındaymış. Bu da Türk lirasıyla 218 lira yapıyor. 
Bazı sitelerden araştırdım. Fiyatı 150 ve üzerinde Türkiyede. Almayı düşündüm. Ama ya cildimle düşman olursa. Paramla rezil olmak filmi izlerim o zaman :D Burdan bu ürünün satışını yapan firmalara açık-açık sesleniyorum. Bu ürünün testeri varmı? Varsa ben istiyorum deneyıb sonra öyle almak için.  Duyduk duymadık demeyin. :) Ürünü nümune olarak göndermek isteyen firmalar bayraktarhayal@gmail.com adresinden benimle irtibat kura bilirler. Çok teşekkürler :)

Hiç yorum yok :