İzleyiciler

13 Nisan 2015 Pazartesi

Maggi Çorba Çeşnisi-Hazır Çorba değil, sizin Çorbanız!

İki gün önce  sevgili +Fikri Mühim  daha bir paket göndermişti bana ve Fikrimühim sitesine üye olan ve deneme isteğine onay veren üyelerine. Paketin içerisinde ne olduğunu bilsem bile hep büyük bir heyecanla açarım:) 
+Fikri Mühim  ve @MaggiTurkiye nin iş birliğiyle hazırlanmış pakette

2 adet Maggi saklama kabi
5 adet Maggi Çorba çeşnisi (et)
5 adet Maggi Çorba çeşnisi (tavuk)
Proje ile ilgili mektup
5 adet ürün broşürü vardı.



Ürün borşüründe çorba çeşnisi hakkinda bilgiler vardı. Bilgilere göre, çeşni koruyucu içermez, renklendirici içermez, MSG eklenmemiştir.
(Fotoğrafı ne yaptimsa düz durduramadım kusuruma bakmayın :)

İçindekilerı merak ediyorsanız broşürde yazıldığı gibi aktarayım : Un ve nişasta, kereviz, tuz, ayçiçek yağı, baharat, et-tavuk.

Broşürün en sevdiğim tarafı ise içeriğinde tam 4 tane çorba tarifinin yer alması oldu:

Brokoli çorbası, Şehriye çorbası, Tarhana çorbası ve Yayla çorbası.

Çorba tariflerinde çeşnileri nasıl kullana bileceğimiz hakkinda bilgi verilmişti ki, bu da çok işime yaradı.
Ben çorba çeşnisinden hemen bir tavuklu bir de etli olanından ayrıca broşürden bir tanesini çok sevdiğim bir komşuma hediye ettim ki, o da benimle birlikte tadına baka bilsin.
Kendime geldikte ise o akşam hemen broşürde tarifi verilen şehriye çorbasından yaptım çeşniyle. 

Tadını sorarsanız "çoook çoookk güzeldi" diyemeyeceğim. "Çook çook kötüydü" de diyemeyeceğim. Ortaydı. Belki benim ağız tadıma pek fazla uygun olmadığı için böyle düşünüyorum. Ama daha güzel ola bilirdi diye düşünüyorum. Kısacası, bekledığım o müthiş lezzeti tada bilmedim. Ama hiç hoşuma gitmedi desem de yalan söylemiş olurum. Normal diyelim. En azından sonuna kadar yiye bileceğim taddaydı. 
Eşim benden farklı olarak çok sevdi ama. Tadından çok çok memnun kaldı. Komşumu iki gün oldu göremediğim için ( işiyle alakalı hiç görüşemedik) beğenib beğenmediğini soramadım. Umarım beğenmişdir. Bu kadar. Bir daha sevgili @FikriMuhim ve @MaggiTurkiye ekibine çok çok teşekkürlerimi ve sevgilerimi sunuyorum :)

Hiç yorum yok :