İzleyiciler

21 Nisan 2015 Salı

Pantene Pro-V (Anında bakım yapan saç spreyi- aqua light)

Bu gün kullandığım bir üründen bahs etmek istiyorum sizlere.  Saç yapım çabuk yağlanan ve aynı zamanda dalgalı olduğu için çoğu zaman saçımı düzleştirmeden geçemiyordum önceleri. Banyodan çıkarken kuruduktan sonra kabarmış saçları aynı aslan görüntüsü veriyordu bana. :D O halde dolaşmayı kimse istemezdi sanırım. Birde saçım çok geç uzayan olduğu için bıkmış durumdaydım. Bu düğümün bir çözümü vardı. Ama nerde? Sonunda evde olduğumdan dolayı uzun bir süre için saçımda fön ve saç maşası kullanmamayı tercih ettim. Uzasın dedim saçlarım.Uzayınca böyle ucları kıvırcık kıvırcık oluyor, gerçekten hoş bir görüntü oluyor. En azından aslana benzemiyorum :D


Uzun bir süre banyodan hemen sonra Glissin saç bakım spreyiyle idare ettim o kabaran saçları. O da saçıma feci şekilde yağlanma yapıyordu. Normalda günaşırı yağlanan saçlar her gün yağlanıyordu o Gliss spreyı yüzünden.
Nihayet spreyimi değişmek kararı aldım ve gittim bu güzelim Pantene Pro-V (Anında bakım yapan  saç spreyi- aqua light) aldım. Şuanda dibinde gördüğünüz gibi bir kaç belki de iki kullanımlık kalmış durumda. 
Vaad ettikleri: "Saçlarınızı ağırlaştırmadan bakım yapar ve saçlarınızı yıpranmaya karşı korur."
İnternette kullananların yorumlarını da okumuştum döne-döne. Zaten o yorumlara dayanarak gidib aldım. 
Nasıl oldu? sorarsanız Gliss kadarberbat değildi, ama saçı ağırlaştırmama da söz konusu değildi. Saçımda yağlıymış gibi bir his bıraktımı? Evet bıraktı. Ama Glissi kullandıktan 5-10 dakika sonra o yağlanma ve ağırlaşma duygusuyla yüz yüze kalıyordum ya bu öyle değildi. Bu 2-3 saat müsade ediyordu kendimi mutlu hiss etmeme :)
Gördüğünüz gibi sonuna gelmişim. Bir daha alırmıyım? Kesinlikle hayır.
Sevgiler

Hiç yorum yok :