İzleyiciler

2 Nisan 2015 Perşembe

Yeni haberim ve yeni el işim:)

Ben "neyi düşünürsen onu da hayatına çekersin" cümlesine çok inananlar tarafdanım. Rabbimin bendesini hep duyduğuna  ve her dileğini en hayırlı ve en uygun zamanında verdığıne çok inanırım. Yeter ki isteyin, yeter ki, dileyin. Martın 20-de anne adayı olduğumu bıldım. Mutluluğum yere göye sığmıyor o günden. Hemen hastane, kontroller, o, bu derken blogumdan uzak kaldım bir süre. Bu gün tam 6 hafta 1 günlüğüz. :) Martın 20de haberim oldu. O gün bebeğim 4 hafta kaç günlüktü:) Artık zamanımı bol-bol çocuk eğitimi, çocuk bakımı konusunda kitaplar okumaya sarf ediyorum. Ha bu arada kişisel gelişim kitaplarım da vazgeçilmezlerim :))) Onlara kimse dokunamaz :) Yavrum da büyümeye devam ediyor. Bu gün kalp atışlarını da duyduk ultrasonda. Rabbim isteyen her kese inşallah hayirli bir evlat nasip etsin. Amin :)
Boyadan ondan bundan bu aralar uzak kaldığım için hiçbişey yapamıyorum. Ben de kendimi verdim silikon tabancayla çamaşır ipinden sepet yapmaya. Kötü de olmadı :) Yine de siz karar verin:)
Hepinizi çokseviyorum. Sevgiler

Hiç yorum yok :