İzleyiciler

9 Haziran 2015 Salı

"Dermadolin" den gelen ürünleri kullandım ve SONUÇ


Hatırlıyorsanız  1 ay önce bana Dermadolinden denemem için ürünler gönderilmişti. Hatırlamıyorsanız buraya baka bilirsiniz :)
Ürünlerin hepsini şuanda kullanmışım, hepsini bitirmişim desem dünyanın en büyük yalancısı olurum ki, buna vicdanım bile yol vermez. 3 ürünü kullanmış durumdayım şuan. Birini (şampuanı) tamamile bitirdim. Hakkında burada   yazmıştım, bu gün yine yazma isteği geldi içimden bu yazı sırf "Dermadolin" ürünleriyle ilgili olduğu için.

İlk yine şampuandan başlamak istiyorum. Ve diğer yazıda yazdıklarımı aynen buraya aktarıyorum.
Paraben içermiyor. İçerik: Glikosil Seramidler, Argan Çekirdeği özü, Bitkisel Polisakkarit, Hidrolize Keratin, Hidrolize bitkisel protein karışımı, UV filtresi, Sodyum PCA-Kolajen Amino asitleri, Alkil Poliglikosit türevi, Polikuaternium-10
Beğendim. Hem de çok beğendim. Saçlarımı yıkadıktan sonra kıvırcıklarını daha bir belirginleştiriyor, 2 günde yağlanan saçlarımı  3 gün yıkamadığım oldu, yağlanma hissi olmadı, ağırlık yapmıyor. Hafif kokusu var. Ne kokusuna benzeteyim bilmiyorum. Ama kesinlikle rahatsız edici değil. Elimdeki diğer şampuanlar bitince alacaklar listeme eklendi.
İkinci ürün  Dermadolinin "Ceradolin" isimli su bazlı nemlendirici losyonu oldu ki, hakkında yorum yapmama yetecek kadar kullandığımı düşünüyorum.
İçerik: Glikosil seramidler, Bitkisel Hiyaluronik Asit, Skualan, Doğal Shea yağı, E vitamini, Dimetikon, Gliserin
Ceradolin losyonlarının ortak endikasyonları: Kuru ciltli çocuk ve yetişkinlerde, el, yüz, vücudun nemlendirilerek, onarılmasında ve korunmasında
Ekzema ve sedef hastalıklarında yardımcı kozmetik ürün
Lazer ve kimyasal soyucu tedaviler sonrasında
Akne tedavisiyle birlikte
Deriyi çevresel etkenlere (soğuk, güneş, rüzgar, kuru iklim şartları, deterjan kullanımı) karşı onarmak ve korumak
El-ayak kremi olarak
Güneşin zararlı etkilerine karşı onarma
Bebek ve çocuklarda bez bölgesine
 Ben hamilelikle ilgili karın bölgemde çatlaklar oluşmasın diye kullanıyorum ve aynı zamanda  dışarıya çıkarken güneş kremi gibi kullanıyorum. Su bazlı olduğu için hoşuma gidiyor. Yüzümde yapış-yapış durmuyor. Sivilcelenme ve ya allerjik hiç bir etkisini görmedim. Hoşuma gitti. En çok ta karın bölgesini nemlendirme amaçlı daha çok hoşuma gitti. Alırmıyım yine? Evet elimdeki biterse alırım diye düşünüyorum. 

Üçüncü ürün "Dermadolin"in "Seranem" isimli kuru ve çatlamış eller için  nemlendirici el bakım kremi.
İçeriği: Glikosil Seramidler, Argan yağı, Doğal Shea yağı, Zeytin yağı, Kayısı Çekirdeği yağı, Provitamin B5, Gliserin
Günlük kullanıma uygundur. Yoğun nemlendirir, onarır ve besler. Ciltteki doğal yağ dengesini geri kazandırır.
Evet, denildiği gibi yoğun nemlendiriyor. Ben gece yatarken kullanıyordum. Bana göre tek eksik yanı sürdükten sonra 10 dakikaya kadar haraketsiz kalıyordum ki, emilsin ellerimde :) Tek olumsuz yanı bana göre o oldu.  Ha bide bu tarafdan bakalım. Düşünsek ki, kuru eller için ve benim ellerim kuru değil, demek ki, ellerime uygun değil sadece. Ama emildikten sonra o pamuksu yumşaklık çok hoşuma gidiyordu.  Yorumlayacak kadar ürünü kullandıktan sonra kışın dışarı çıkarken kullanmak için çekmecemde yer aldı. Bir daha alırmıyım bittikten sonra ? Elleri kuru olan her kese tam samimiyyetimle tavsiye ederim, ama benim gibi ellerinde kuruluk olmayan birilerine yok ve kendime de almayı düşünmüyorum. Eğer elleriniz çabuk kuruyor ve çatlıyorsa sizin için ideal bir el kremi ola bilir derim.

Ürünler hakkında daha fazla bilgi almak için Dermadolin sitesini ziyaret ede bilirsiniz.

Dermadolin firmasına ürünleri denemem için verdikleri destekten dolayı çok teşekkürler ! :)

Koocaman sevgiler herkese :)


Hiç yorum yok :