İzleyiciler

17 Haziran 2015 Çarşamba

Yeni neler aldım :)


Yaklaşık 3 haftadır deli gibi kozmetik ve bakım ürünleri alış-verişi yapıyorum. Bunun yeşil ışığı yokmu, kardeşim, durduralım bir yerde? Vallah kendimi idare edemiyorum artık kozmetik ve bakım ürünleri görünce.:) Bu 3 haftanın ilk haftasında neler aldıklarımı bu postda paylaşmışım diye, bir daha tekrardan buraya yazma gereği duymadım. Son iki haftada aldıklarımı sizinle paylaşıyorum şimdi :) Hadi, alın çaylarınızı gelin :)



"Essence all-in-one" CC krem (no 10 - natural) - Vaad ettiklerine gelince üzerinde böyle yazıyor "all-in-one CC krem ile pürüzsüz ve mükemmel bir cilt. SPF30, naturel, CC krem-hafif formülü ile lekesiz ve duru görünüşlü bir ten ve bakımlı bir cilt için. Sivilce ve kırmızılıkları kapatır. Ciltteki kusurları örter. Yumuşak bitiş ve daha az görünür gözenekler için"
Ben aldığımdan bu tarafa bir kez kullandım. Kapatıcılığı, nemlendirmesi ve yüzde maske gibi durmaması,ağırlık yapmaması hoşuma gitti. Ama burnumun üzerinde ( hemde nerde burnumun üzerinde) sivilcelenme yaptı. Ama yine de çabuk karar vermek istemiyorum. Bir kaç kez daha kullanacağım, bakalım ne oluyor.
"Essence silky touch blush" allığı -  Numarasını yazmak istedim buraya,gezdim gezdim gezdim üzerinde numarasını bulamadım.   Bu allığı da bir kez kullanmışım şimdiye kadar, çok sevdim renk vermesini. Ürün 5 gram, ama bir kez fırçayla üzerinden geçmeniz yeterli oluyor. Kalıcılığına gelince bence çok fazla durmuyor,çünkü iki saatin sonunda yoktu yüzümde. Yüzümü kendimden habersiz silmiş de ola bilirim :))) O yüzden ilk kullanımla kararvermek istemiyorum. Bir kaç defa da kullanıb sonra yorumlama hakkı tanıyacağım kendime.
"Loreal Elseve"  dökülme karşıtı şampuan ve saç kremi ( seyahat boyu) - Bu ürünü de yukarideki iki ürünle aynı günde almıştım. İndirimdeydi Pendikte kozmetik mağazalarının birinde. 2.99. Bunu da yazayım bunlar ürünün tam değil seyahat boyu. Şuan için kullanmadım daha diye hiç bir fikrim yok şimdilik ürün hakkında.
"Sensodyne" diş macunu - Bloglarda, reklamlarda şurda burda medhini çok duymuş olsam da yıllarca da raflarda görsem almak aklımın ucundan geçmezdi. Çünkü, bana göre tüm diş macunları aynıydı. Eşim "Hayal bundan alalım " dediğinde "al canım" dedim. Hem de denemiş olurum diye düşündüm. Bu diş macunu " tüm dişmacunları aynıdır" sloganı mı desem neyi mi desem, sildi beynimden o cümleyi. Çok hoşuma gitti. Daha ilk yıkamada dişlerimde gözle görülür beyazlatma hiss ettim. Gün boyu 3 den fazla kullanılmazmış. Üzerini okudum. Üzerini de sağ olsunlar o kadar tehlikeli yazmışlarki, bir anlık elektrik yerlerinin üzerinde yazan "el vurma öldürür" "ölümtehlikesi" ve s. ve s. gibi yazılar aklıma geldi. Ama sevdim. Alırmıyım yine? Bence kesinlikle alırım.
"Neutrogena" arındırıcı yüz temizleme jeli -  Bloglarda yine medhini, övgüsünü duymuştum. Aldım. Günlük kullanıma uygundur diye yazılmış üzerinde. Bu beni bir daha mutlu etti. Yüzümü onunla yıkadıktan sonra gerçekten ferahlama oluyor,derinlemesine temizlik hiss ediyorum cildimde. Ama "Garnier"-in 3-ü birindesi kadar mükemmel değil bana göre. Yine de çok sevdim. Biterse tekrardan alıb-almıyacağımı bilmiyorum. Belki de alırım, belki de GArniere devam ederim. Garnier de hayvanlar üzerinde test yaparak kendini yerlere vuruyor bu arada. Yetkililerine duyurulur. Yine sinirlerim bozuldu.
"Süel" A+E vitaminli meyveli vücut, yüz ve el kremi - Şu "Süel" in markasının ismi olduğunu bildikde aşağısındaki "Blackberry" neyin nesi oluyordu onu anlıyamadım bir türlü. Tanıdık bir marka değil. Belki de tanıdıktır,o beni tanımıyor bu da olabilir :)) Neyse bu konuda bir fikrim yok. Ben şimdiye kadar tanışmamıştım. "Kipa" alış-verişinde bunu görüb açtım sadece kokladım ve ilk kokuştan aşk oldu :))) Böğürtlenlidir bendeki.  Buram-buram böğürtlen kokuyor. Ve de kalıcıdır kokusu. Ve de emilmesinde sorun yok :) Ben sadece ellerimde ve duş sonrası vücudumda kullanıyorum. Yüzüme sürmedim. Neyse ki, o kokuda bir asalet var :)İki tane almadığıma  çok pişmanım. Her gün dudağım uçuklayana kadar kendi-kendime "neden iki tane almadın neden neden nedennn?" diye soruyorum. Yine alırım görsem.
"Bionem" erik çiçeği özlü tüm cilttipleri için el, yüz ve vücut kremi -  Sanırım bu deneme boyu, "Kipa"cığım bunu satıyor. ÇÜnkü büyük boyları da vardı. Ben neyse ki,küçük boyunu aldım.İKi tane hatta 5 tane almadığıma da bin pişmanım. Orada kapağını açıb denedim. Elime sürdüm, sürdüğüm gibi de derim tarafımdan emildi ve bana yumuşacık bir cilt bahş etti. Ondan dolayı aldım bunu. Şimdi yüzümde kullanıyorum. Emiciliği, zarif kokusu ve yüzüme verdiği o rahatlık  hissini kelimeler anlatamaz. Çok sevdim. Seyahate giderken en azından bir valiz krem götürmektense bitek bu güzelliği götürmek yeterli bana göre. O güzelim kokusu hem yüze, hem ele, hem vücuda yeterli olur bence. Yıllarca seyahatte kalacak değiliz ya :)) 
"Emotion" romance roll-on anti perspirant- Bu "Emotion"lara karşı o kadar zaafım var ki. Yıllardır Leyla Mecnun misali aşk yaşıyoruz bu markayla. Ama itiraf edeyim anti-perspirantını ilk kez kullandım. Kokusu çok hoşuma gidiyor.Ama ki, sabahtan akşama kadar da sürsem buram-buram kokusu gelmez. Bu da beni çok mağdur ediyor:(Bir daha almam diye düşünüyorum. Terlemenin karşısını almasından memnunum. Zaten çok terleyen biri değilim. Çok terleyenlerde nasıl olur o konuda da hiç bir fikrim yok.

Yoruldunuz okumaktan değilmi? Siz dua edin beni hayatta tanımıyorsunuz, hayatta bundan 3 defa fazla konuşuyorum :)) Tabi ki, sakin durduğum zamanlar da oluyor.O da saat kaçta valla onu da bilmiyorum :))

Okuduğunuz için çok teşekkürler ve kocaman sevgilerrr :)

Hiç yorum yok :