İzleyiciler

4 Ağustos 2015 Salı

Bitirdiklerim


Bu gün aslında gezdiğim yerlerin ve yeni aldığım ürünlerin yazısını yazacaktım. Ama "sen saydığını say bak felek ne sayacak" diye bir masal var bizim oralarda. Aynı durumu yaşadım. İnternet dün akşamdan kesildi ve yalnızca şimdi açıldı. 
Bende o resimleri sıralama, düzenleme işlemini sıradaki posta sakladım.
Bu gün bitirdiğim ürünler hakkında yazmayı karara aldım :)


İlk başlıyalım "Palmolive"den Çilek rüyası serili duş jelinden. Bloglarda, instagramda çok medhini duymuştum. Sırf o yüzden aldım. Açıkca söylemek gerekiyorsa ben hiç ama hiç beğenmedim. Kalıcı kokusu da yok. Nihayet bitti. Dibinde de su dökmüşüm azcık gözüküyor, banyoyu yıkarken ilave edecem :))) Birdaha alırmıyım? Hayır. Tabi ki, ben beğenmedim ve bana göre hiç te güzel değildi. Zevkler tartışılmaz. Ama tartışmak isteyen varsa hodri meydan :)))

Ikinci  kullanıb bitirdiğim ürün "Pantene Pro-V" den  Argan yağlı elixirdi. Ürün saça ipeksi bir yumşaklık ve gözle görülür derecede parlaklık vermeyi vaad ediyordu. Vaadini yerine getirdimi ? Birebir diye bilirim. Ayrıca o müthiş kokusuna ölüb bittim :) Yine alırmıyım.  Kesinlikle alırım. Yanmış, yıpranmış saç uclarıma hayat veren,yumşaklık veren, parlaklık veren, ayrıca hiç ağırlık ve o iğrenç yapış-yapış olma hissini insana asla yaşatmayan bir üründen vaz geçilirmi? Asla vaz geçilmez. 
Üçüncü ürün "Prozinc"ten güneşe maruz kalan saçlar için bakım spreyidir. Aslında bu bitirdiğim ürünlere dahil değil. Resimde gördüğünüz gibi daha içerisinde az bir miktar kalsa bile ürün var. Sadece  bu ürünün şampuanını bitirdim ve şampuanla aynı zamanda bu ürünü de kullandım diye ikisi hakkında bir yazma kararı aldım.
Kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün. Güneşe maruz kalan saçlarınız varsa ( ki, havaların daha da sıcaklaşacağı hakta uyarılar devam ediyor) bu ürünü tercih ede bilirsiniz. Saça ağırlık ve yağlanma hissi vermez. O kısmı bana göre en büyük özelliği ve güzelliğiydi. Bunu bana denemek için Dermotek firması göndermişti. Denedim ve de çok memnun kaldım. Yine alacağım bir ürün.
Dördüncü ve en son bitirdiğim ürün yine "Prozinc"ten güneşe maruz kalan saçlar için bakım şampuanıydı. Hafif ve insanı rahatsız etmiyecek bir kokusu vardı. Saça verdiği yumşaklık ve temizlik beni kendine hayran bıraktı. Şampuanla aramızda oluşan tek sorun fazla köpürmemesiydi ki, genelde böyle köpürmeyen şampuanlar daha iyidir. Ama yine ben o özelliğini sevmedim. Birdaha alırmıyım? O köpürme sevgisini kendimden uzaklaştırırsam evet kesinlikle alırım, uzaklaştıramazsam yine şampuanda bir sorun yok sorunlu olan benim :)) Şampuan ve sprey hakkında daha çok bilgi toplamak isterseniz bu yazıma göz ata bilirsiniz. Ayrıca "Dermotek" ekibine çok teşekkürler :)

Bu kadar. Her kese çok çok ve kocaman sevgiler.

Hiç yorum yok :