İzleyiciler

9 Ağustos 2015 Pazar

"Siyah inci" kreminin güzelliği


Merhaba, canlar :) Nasıılsınız? Umarım iyisinizdir. Ben de çok iyiyimdir :) 
Bu gün sizlere farklı, aynı zamanda Türkiyede  satışı olmayan bir üründen bahs edeceğim.
Eğer bir gün Rusyaya ve ya Azerbaycana yolunuz düşerse kozmetik dükkanlarından bu üründen çok kolaylıkla elde ede bilirsiniz ve hiçte aldığınıza pişman olmazsınız.
İsmi rusçadan "Çernıy jemçug", türkçeye çeviri yaparsam "Siyah inci" adlanıyor. 

Bu markanın el kreminden başla ta föndötenine kadar her şeyi var ve her bir ürünü de çok kaliteli. Fiyatları da öyle uçuk-kaçık değil. Fiyatının üstünde bir fiyat olsa bile tam hakkını vere bilecek bir marka.
Benim aldığım 26+yaş üstü kadınların kullana bileceği bir krem. Hatırladığım kadarıyla 35+, 45+ ve de 56+ vardı. Ben tabi kendi yaşıma uygun olanını aldım.
Ambalajın üzerinde yazılanlar rusça olduğundan ben anlaşılsın diye bazı önemli bilgilerin çevirisini yapacağım şuan. Ürünün kesinlikle allerjik etkisi yoktur. 
En iyi sonuça ulaşmak için gündüz, akşam kremlerini ve  kompleksini birlikte kullanılması daha iyi olur. Tabi ki, ben bu kısmı atladım. Yalnızca akşam kremi bana yetiyor da artıyor bile. İleriki dönemde tabiki gündüz kremini ve tüp halinde olan (ambalajın üzerinde gördüğünüz) kompleksini de kullanmayı düşünüyorum.
Dermotoloji ve kozmetoloji birlikler tarafından ürüne onay verilmiştir.
94% cildinizi gereken vitaminlerle gıdalandırır, 91% zarifleştirir, 81% sağlamlaşdırır, gözenekleri küçültür, 94%  cildi 24 saat koruduğu vaad ediliyor ( bana göre de vaadini çok güzel yerine getiriyor).
Krem avakado özlüdür.
Benim düşüncelerime gelecek olursak beğendim mi ? Şuana kadar kullandığım "Çistaya liniya"dan sonraki en mükemmel ürün diye bilirim. Yine alırmıyım? Gördüğüm yerde kaparım. 
Bu kadar.
Her kese kocaman sevgiler :)

Hiç yorum yok :