İzleyiciler

29 Eylül 2015 Salı

Bir ihtiyac alış-verişiydi bunlar :)

Kendimi bu aralar biraz tutmaya çalışıyorum :) Çünkü, doğuma çok az kaldı. O yüzden sadece ihtiyacım olanların alış-verişini yapıyorum. Bu alış-veriş  iki-üç hafta içerisinde aldıklarımdan ibarettir. Hepsini toplayıb toplu şekilde yazısını yazmayı seviyorum.Neyse geçelim ürünlere :)

@freshinsoftun ıslak mendilleri. Kokusuna bayılıyorum. Kasımda doğacak minnoşuma aldım :) ve kendimize #sensodyne diş macunu :)

Bu aralar ıslak havlu hastalığına tutulmuş zann ediyorum kendimi :)))

Küçük bir @gratistr ve kipa alış verişi :) Pantene-nin boyalı saçlar için olan saç bakım maskesi Kipadan aldım. Daha kullanmamışım.

Mor renkli üzerinde "Rose" yazan duş jelini Gratisden aldım. Seyahat  boyu doğru, ama hiç sevmedim. Bir kere kokusunu hiss etmedim. İkincisi de köpürmüyordu.

"Giovanni" şampuanının da seyahat boyunu aldım denemek için. Bin pişmanım bin pişman. ONun büyük boyuna para verseydim her halde intihar ederdim. Şampuan saçımı keçe yapdı resmen keçe. Öylesine bıraktım banyoda. Eşim kullanıyor. Birazcık. Ama onu o da bitiremiyor sanırım :))


Seve seve kullanırım ve tavsiye ederim:)



İlk kez kullandım ve çok çokkk beğendim "Bim" marketinden aldığım bu asetonsuz oje çıkarıcıyı. Kızlar, şiddetle tavsiye ederim. Temizlemesi asetonlu ojetemizleyicilere on yazar. Bide miss gibi parfüm kokusu var. Fiyatı da uygundu 1.95 . Artık yolumuza birlikte devam edeceğiz :)



Bir ihtiyaç alış verişi :)@cosmohome de note ürünleri 50% indirime girmişti. Highlighteri allık niyyetine aldım ve pudra ihtiyacım aldım :)@flormarturkiye de indirimle şu güzelim oje 1 tl ye düştü :)

Pudramız böyle@notecosmetics


Highlighter benim Allık niyyetine kullanacığım ürün yakından böyle :) @notecosmetics



Ojemiz de böyle :)@flormarturkiye



Oje tek katta rengini veriyor. Şu an tırnağımda gördüğünüz iki kat sürülmüşü. Çok çok beğendim. Keşke diğerlerinden de alsam diyordum.
Bu kadar :)
Sevgiler her kese :)

Hiç yorum yok :