İzleyiciler

22 Eylül 2015 Salı

Denedim, yorumluyorum! HC HAİR CARE ŞAMPUANI


Bir süre önce hatırlıyorsanız, sacbakim.com sitesinden güzel bir kargo almıştım. Kargoda bu gün konusu geçecek olan Hc Hair Care yağlı saçlar için olan şampuan da vardı. Hatırlamıyorsanız buraya tıklayarak yazıyı okuya bilirsiniz. Dün tam olarak o şampuanım bitti ( çok üzülerek yazıyorum o "bitti" kelimesini).

İlk önce, şampuan hakkında bir az yazayım :Hc Şampuan: Hc şampuan bitki özleri, shea butter, phyto keratin, biotin, aminoasit, vitamin ve mineraller sayesinde saça zarar vermeden temizlemek ve besleyip güçlendirmek için geliştirilmiş özel bir şampuandır  yazıyor resmi sitesinde.
Sls, SLES, paraben ve formaldehit içermez.
HC şampuan 300 ml-lik ve 750 ml-lik boylarda, normal-kuru, yağlı ve kepekli saçlar için olmak üzere 3 farklı çeşitte sunulmaktadır.
Şampuanın ambalajına bir başka bayıldım :) Şampuan bitsede hayatımda ilk şampuan kutusu oldu ki, onu çöpe atmayacağım. Çünkü, hem sıvı sabun kullanmak, hem yüz yıkama jelinin ambalajı uygun değilse şu şampuanın kutusuna döküb kullanmak çok iyi olur. 
Evimizin en sevimlisiydi bu arada bu şampuan. Eşim de çok seviyordu :)

Gelelim şampuanın üzerinde yazılanlara : "Saç derisini doğal yağ ve nem dengesine zarar vermeden temizler. Saçların kuvvet ve esnekliğini, dış etkenlere karşı direncini artırır, parlaklık ve yumşaklık kazandırır.
İçeriğindeki HC  Phyto Complex ve vitaminler sayesinde  saç foliküllerinin  güçlenmesini sağlar,  dökülmenin önlenmesine yardımçı olur. SlS, SLES, Paraben ve Formaldehit içermez."
 Şimdi gelelim benim görüşlerime. Şampuan koyu kahverenkli, parlak bir sıvıdan ibaretti. Çok-çok zarif ve hoş kokusu vardı. Saçımı derinlemesine temizlemesi beni haddinden fazla memnun etti. Paraben, sls, sles, formaldehit içermemesi bana göre daha bir artı özelliğiydi. Ve şampuanın bana göre en güzel özelliği, saçımı geç yağlandırması ve şampuanı kullandıktan sonra saç kremine gerek kalmayacak derecede saçımı yumşatması oldu.
Saçımı parlaklaştırdımı ? Evet, parlaklaştırdı, bunu ben dahil etrafımdakiler bile hiss etti.
Saç dökülmelerimi engellemesi konusunda bir şey diyemiyeceğim şuan. Nedenini şöyle açıklıyayım, çünkü bu ürünle aynı zamanda "Supergro" saç bakım yağını da kullanıyordum. Yazısını okumak için buraya tıklayınız. O yüzden ikisinin de etkisinin daha güçlü olduğunu düşünüyorum.
Bu kadar. Şampuandan çok-çok memnun kaldıK. Son K harfini büyük harflerle yazdım. Çünkü eşim de benimle aynı fikirde bu şampuan için.
Googlede şampuanın fiyatını da araştırdım şuanda sizin için. 29.99 tl olarak gösteriliyor fiyat.
Yeniden ala bileceğim ürün mü? Evet, evet ve kesinlikle evet alırım yeniden. 
Bu arada Hc Hair şampuanı ve diğer ürünleri hakkında daha çok bilgi almak isterseniz ve ürünlerden sipariş vermek isterseniz resmi sitesine buraya tıklayarak geçiş yapa bilirsiniz.
Sonda ürünü denememde bana gösterdikleri destek için sacbakim.com sitesine, ekiplerine ve özellikle de Asena hanıma içten ve samimi teşekkürlerimi ve sevgilerimi bildiriyorum.

Hiç yorum yok :