İzleyiciler

13 Eylül 2015 Pazar

DENEDİM, YORUMLUYORUM - SUPERGRO ORGANİK SAÇ BAKIM YAĞI

Saçlarımın uzamasında ve dökülme sorununun ortadan kaldırılması konusunda yıllar oldu uğraşıyordum.
Evet, bu bakım yağı gerçekten isminin hakkını veriyor bana göre. 
Uzun bir süre oldu deneme amacıyla bu yağı kullanmaya başladım.  Ve tüm bakım yağlarını, ürünlerini bir kenara bıraktım. Sırf bu ürünün ne derecede işini yerine getireceğini anlamak için.

Gördüğünüz gibi, kutunun artık dibi gözüküyor. Demek ki, yorumlama hakkına sahibim. Üründen parmağımla alıb avucumda ısıtıyordum ve saç diplerime sürerek 10 -15 dakika kadar masaj yapıyordum. En az 30 dakika saçta tutulması tavsiye ediliyor. Ben 30 dakika hiç tutmadım. Hep fazla tuttum. 3-4 saat tuttuğum bile oldu. Haftada minimum 2 kez yapılması gerektiği yazılıyor ambalajın üzerinde. Benim haftada 1 kez yaptığım da oldu, 3 kez yaptığım da. 
Yıkanırken saçtan arınmasında bana göre hiç bir sorun çıkarmadı. Saçlarımda yumşaklık hissi bırakdı. Kokusuna gelince tam olarak bir şeyin kokusunu anlatamıyacağım, ama sanki hindistan cevizi kokusu ve nane kokusu gibi bir kokusu var. Asla rahatsız edici değil. Saçlarımı uzatmaya gelince, evet bir türlü uzanamayan o saçlarım bu yağ sayesinde çok çok uzadı.  Şuan bir şey için pişmanım. Keşke yağı kullanmadan önce ve şimdi saçımın uzunluğunu çekseydim, buraya resim ekleseydim. 
Saç dökülmemi de 100-de 99 bitirdi diye bilirim.
İçeriğine gelince merak edenler için içeriğini de yazayım: İçeriği: Jojoba yağı,Hindistan cevizi yağı, Çay özü,Papatya özü,Badem yağı, Aloe vera, Avokado özü, Susam yağı, Buğday özü, Fıstık yağı, Bitkisel yağlar ve mineraller.
Bittiğinde yeniden kesinlikle alacağım bir ürün.
Ürünleri satın almanıza gelince, bula bileceğiniz adresler : Tekin Acar Cosmetics, Watsons, Kipa hipermarketleri, Douclas cosmetics, Metro gross marketler. Ve aynı zamanda N11.com-da da satışı varmış.
 Ürünün kendi sitesinden  ve bu yazımdan  ürün hakkında daha fazla bilgi ala bilirsiniz.
Kocaman sevgiler her kese :)

Hiç yorum yok :