İzleyiciler

20 Eylül 2015 Pazar

Denemem için gönderilen ürünler


Merhabalar:)
Son günler farklı firmalar tarafından denemem için gönderilen ürünlerden kısaca bahs edeceğim bu yazımda size.



İlk başlıyalım "Swiss o par " kaş ve kiprik boyasından. Boya 45 gün kaş ve kipriklerinizde kalıcı boyayı vaad ediyor. Daha denemedim. Boyanın şuan internetten araştırdığım kadarıyla fiyatı 32-43 tl arasında değişiyor. Ürün bana İnstagramda sayfanın Türkiye temsilçileri tarafından gönderildi. Üründen ziyade ürün gönderiminde kargoyla sorun yaşadım. Çok yordular beni (Surat kargo). Hem bana hem ürün gönderenlere bin türlü yalan attılar. Tam bir hafta içinde kargoyu elime ulaştırdılar. Ama beni ne mutlu etti biliyormusunuz? Benimle birlikte şirket kendisi de uğraştı kargoyla sırf ürünün bana ulaşması için. Çok-çok teşekkür ediyorum kendilerine :)
Ürünü satın almak isterseniz İnstagramda  @swiss_o_par_kas.kirpikboyaseti    yazarak bula bilirsiniz kendilerini ve ürün satın almak için irtibata geçe bilirsiniz. Ayrıca ürünü denedikten sonra her zaman olduğu gibi buraya da kendi görüşlerimi yazacağım. Şuan iyi ve ya kötü ürün hakkında hiç bir fikrim yok. 
Hafta içinde ikinci kargom son günlerde her yerde övgüsünü, medhini duyduğumuz LR  ürünlerinin temsilçisi sevgili Nezideciğimden geldi.  Bana Lr ürünlerinden 4 tane minik kavanozlarda deneme ürünü göndermişti. Ürünler yüz yıkama jeli, msm, konsantre ve peelingden ibaretti. Küçük kavanozlarda olmasına bakmayın derim, uzun bir süre beni idare edecek gibi geliyor bana. Ayrıca bu ürünleri iki gün oldu, pardon, 3 gün oldu kullanıyorum. Aslında ürünlerin tam etkisi 2 ayda malum oluyor. Ama bunu sözle ifade edemem. Ben iki günde etki gördüysem demek ki, iki günde de göstere bilir etkisini. En kısa bir örnek vereyim. ÇÜnkü, ürünleri tam bitirdikten sonra bu ürünler hakkında geniş bir post yazmayı düşünüyorum. Kısa örneğe gelecek olursak, ergenlik dönemi sivilcelerimden derimin altında kızarıklıklar kalmıştı yıllardır. Hiç bir zaman gidemez ve gitmeyecek sanmıştım. Sadece iki gün oldu, o kızarıklıkların rengi solmuş bile. Bunu eşim de hiss etmiş hatta. 
Hayatımda yer vere bileceğim ürünler mi ? Evet ve kesinlikle alırım alırım yine de alırım. 
Ürünleri satın almak isterseniz İnstagramda arama butonuna @lr_nezide yazmanız ve irtibata geçmeniz yeterlidir. İstenilen üründe size yardımçı olur. Ve de her şeyden önemli iyi bir arkadaş, iyi kalpli bir insan kazanmış olursunuz benim gibi :) Çok sevgiler burdan arkadaşıma da :)
Üçüncü ve haftanın son kargosu dün İnstagramdaki egyptian magic sayfası tarafından aynı isimli kremin 4 tane testerinin gelmesiyle oldu :)
Internette resmi sitesinden krem hakkında bilgileri olduğu gibi şuan sizin için aktarıyorum buraya : "Egyptian Magic Cilt Kremi  tamamiyla dogal olan  Zeytinyağı , Arı Balmumu , Bal , Arı Poleni , Arı Sütü , Ari  Propolisi ve  sizlere ulasmasi icin icine konulan Sevgiden  olusmustur!  

Simdi içeriginde bulunan bu 6 sihirli maddenin ozelliklerine bir göz atmaya ne dersiniz?


*Zeytinyağı-Antioksidan ozellikler tasir, UV koruma ve derinlemesine nem sağlar.
Balmumu - Cildin nemini muhafaza eder ve dis etkenlere karsi  korur.
Ari Propolisi - Anti-inflamatuar özellikleri ile cildin yenilenmesini harekete geçirir.
Arı poleni - Cildi besler ve hücre yenilenmesine yardimci olur.
Bal - Cilt hücrelerinde enflamasyonu azaltir, kasintiyi azaltmaya yardimci olur ve kuru ciltleri nemlendirir.
Ari Sütü - Yara ve yara izlerinin, yaniklarin iyilesmesine yardimci olur. "
Bana gelince ben dün kremden uyguladım. Bir damlası bile tüm yüze yetiyor. Şuan için bana bir aralar cilt parlaklığı ve porselen gibi olması için kullandığım buğday yağını hatırlattı tam anlamıyla. Asla rahatsız edici bir kokusu yok. Şuan için gözetlediğim şeyler sadece bunlar. Tüm testerleri bitirdikten sonra bu krem hakkında da yazı yazacağım. Ayrıca resmi web sitesine ulaşmak için buraya tıklaya bilirsiniz. İnstagramda @egyptianmagicturkey yazıb krem hakkında ekipten daha fazla bilgi ala bilirsiniz.
Bu günlük bu kadar.
sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok :