İzleyiciler

7 Eylül 2015 Pazartesi

Papatya kokulu hikayeler (OKUDUM)

Hayata bir bardak çay molası...
Bir hafta önce yanılmıyorsam başladım bu kitabı okumaya. Dün gece en son hikayesini okudum ve kitabı bitirdim.

Hani derler ya "İyi bir kitap okuduğunda iyi bir dost kazanmış olursun".. Aynen öyle oldu bu kitapla benimkisi.. Çok iyi bir dost kazandım..

"Okurken içinizi huzurla dolduracak, yüreğinizi ısıtacak, iyilik, sevgi, dostluk ve mutluluğu dile getiren birbirinden güzel 53 adet hikayeden derlenen bu kitapla hayata keyifli bir mola verip kargaşadan, sıkıntılardan uzaklaşacaksınız" yazıyor kitapın arka kapağında. Ve inanın ki, gerçekten öyle. 



Kitapdaki hikayeler birbirinden güzeldi, birine iyi, diğerine kötü dersem kitapa ve emeği geçen her kese saygısızlık etmiş olurum gibime geliyor. Ama en çok beğendiğim "Biletler ne kadar?" hikayesi oldu. Buraya eklemek için googleden aradım bu hikayeyi, ama malesef bulamadım. Ama arama motorunda "Papatya kokulu hikayeler" yazarsanız bir çok sitelerde pdf formatında bu kitapdan var. İndirib rahatlıkla okuya bilirsiniz.

Dün bu kitapı bitirdikden sonra marketten 3 gün önce aldığım  "Kendini yeniden keşfet" kitapına başladım. Umarım bu kitapla olan dostluğumu o kitapla da yaparım :)
Kozmetik almadın mı hiç? sorusunu da bu arada duyar gibiyim :)) Günah ediyorsunuz bak, kardeşim :))) Almaz olurmuyum. Kısa kısa yazmak istemiyorum her aldığımın. İki gün içerisinde topluca tüm alış-verişlerimin yazısını okuya bileceksiniz. Belki de yarın...

Çok sevgiler :)

Hiç yorum yok :