İzleyiciler

12 Eylül 2015 Cumartesi

Yeni neler aldım? -3

"Yeni neler aldım?" serisi de ne bereketli bir yayınmış, arkadaş. Yaz, yaz bitmedi :)) Neyse ki, bu şimdilik son :)) Şimdilik diyorum ha:)) Neyi nerde ne zaman alacağım belli olmaz. Kozmetik ve bakım malzemeleri deliliğimde "almam, yapmam, etmem" diye hiç bir zaman yemin etmiyorum. Çünkü bana bu konuda asla garanti olmaz hahah :)))


Viaportta gezintimiz zamanı Cosmohome-de "Olay" ürünlerinin indirimde olduğunu görünce "Olay"ın normal-kuru-karma ciltler için olan gece kremini aldım. 6.95 tl gibiydi fiyatı yanılmıyorsam. Yok yanılmıyorum. Şimdi fişi kontrol ettim, öyleymiş.
Cildin gün boyu kayb edilen nem dengesini geri kazandırmasına ve cildin doğal nem tutma kapasitesini arttırarak ertesi gün oluşa bilecek nem kaybını en aza indirmesini vad ediyor krem. 
Ayrıca içeriğinde B3, E and Pro-Vitamin B 5  vitaminleri varmış.
Bu hayatımdaki ilk Olay ürünü kullanmamdı. Bu güne kadar da kullanıyorum. Ve açıkcası çok çok memnun kaldım. Yolumu bu kremle hep ve her zaman devam ettireceğimi düşünüyorum.
Daha sonra Gratisten 4.25 tl-ye kırmızı mat ojeyi aldım. Bu da ilk mat ojemdi. Mat oje ve rujlara bu aralar inanılmaz bir ilgim var. Ama sanırım mat ojeye olan bu ilgim Floormarın bu kırmızı mat ojesiyle ebediyyen bitti. Hiç ama hiç memnun kalmadım. Çabuk soyuldu tırnağımdan. Parıltılı ojelerden de bana göre ağam-paşam bir fark olmadı. Tabi ki, düşünceler tartışılmaz. Başkaları seve bilir.
"Olay"ın gece kreminden çok memnun kaldığım için ertesi gün sırf gündüz kremini de almak için Cosmohome-ye gittim. Ama aynı seriyi değil başka bir serinin kremini aldım. 11.90-mı  yoksa 16.90-mı ne fiyatı vardı. İndirim fiyatıydı bu.
Krem 30+ için, bende de o yaşa atlamaya birşey kalmadı. 3-4 ayım var. Hemen hemen orda sayılıyorum diye aldım :)) Ve diğer krem gibi aldığım günden bunu da kullanıyorum, çok-çok beğeniyorum. Hızlı emilmesi, cilde verdiği o ferahlık hissi ve nemlendirme beni çok memnun ediyor. Tekrar ala bilirim.
Cosmohome-de 10 tl üstü alış veriş yapanlara Note rimeli 10 tl-ye denk geliyordu. Onu da aldım. Ve ondan da çok memnunum. Takma kiprik etkisi yaratıyor kipriklerimde. Akma, bulaşma bilmem toz toz olub dökülme, kırılma ve s.ve s. hiç bir sorunu yok. Temizlenmesi de kolay. Aynı fiyata olsa yine tekrar alırım.
Ve ilk madamecoco alış-verişim. Orda da indirim vardı. Ve bunları aldım. Küçük olan el kremi. Şuanda nereye koyduğumu bilmiyorum. Bir yerlere koymuşum bulamıyorum. Yedim mi o anda bilmiyorum:))) Daha kullanmadığım için hiç bir fikrim yok. O anda sadece kokusuna bakıb aldım. Güzeldi. 3 tl ye aldım.
İkinci orta boyut el kremi. Onun üzerine nazarlık mı takıp gezdirsem ne. Başkalarının nazarından belki bişey olmaz ama benim nazarımdan sabah-akşam onu sevmekden kesin başına bişey gelir, hatta piyasadan kaldırırlar. O kadar aşık oldum ona. Az önce instagramda da yazdım. Kremde hemen emilme hızı, kalıcı kokusu ve ellere verdiği ipeksi yumşaklık :)) Sevdim, onu çok sevdim. 5 tl ye almıştım. Kesinlikle yine alırım.İstenilen fiyata kaldırsınlar. Alırım. Ona olan aşkım tüm paralardan daha büyük :)
Ve yine madamecocodan aldığım vücut losyonu. Onu da bir kere kullanmışım. Ve şuan için el kremi için dediklerimi düşünün ki, onun için de dedim. Yok öyle bir şey arkadaş :) Müthiş ve muhteşem.11 tl-ye aldım. Ve yine alırım.
Bu kadar. Nihayet benim dibi, sonu görünmez alış-verişlıstem şimdilik bitti.
Okuyan her kese kocaman sevgilerimi, teşekkürlerimi sunuyorum :)

Hiç yorum yok :