İzleyiciler

8 Eylül 2015 Salı

Yeni neler aldım ?:)


Bu gün sizin için yazacağım, yayınlayacağım yeni neler aldım postumda son haftalarda, hatta son aylarda aldığım, instagramımda yayınladığım (bu arada instagram adım :mutlulukheryerde) burada yayınlamak için bir türlü yetişemediğim ürünler olacaktır. 
Ürünlerin içerisinde kozmetik dışında da bir şeyler var. Çok uzatmadan hemen görselleriyle birlikte postumu size büyük bir sevgiyle sunuyorum :)

Ilk Azerbaycanda aldığım yaşlanma karşıtı, lifting effektli "Barxatnıe ruçki" markalı el kremi oldu. Bu markanın bir çok farklı el kremlerini de Azerbaycandan getirdim aynı zamanda. Bu aralar çok el kremi aldığımın da farkındayım ve çok kullandığımın da. Şimdilik bu kremi kullanmıyorum. Diğerlerinden bir tanesini kullanıyorum. "BArxatnıe ruçki"  bekarken kullandığım bir marka olduğundan kalitesini iyi biliyorum. 
Türkiyeden kendimle götürdüğüm duş jelimi Azerbaycanda ilçede annemlerde unuttuğumdan Baküye geldiğimde ablamlara şu duş jelini aldım kullanmak için. "Sto reçeptov krasotı" markalı bu duş jeli nemlendirmesi ve kalıcı kokusuyla beni haddinden fazla memnun etti. Yeşil çay ve çilek özlü şu duş kremini çok sevdim. Ama orda olduğum sürece kullandım. Geri dönüşte valizim çok fazla ağır olduğundan yanıma almadım, ablamlarda bıraktım.
Kayısı çekirdeği özlü "Çistaya liniya" markalı scrubu da Azerbaycanda almıştım. Ve çok sevdim, hatta deliler gibi sevdim. Şuan kullandığım bir ürün. Yüzü derinlemesine temizlemesi müthiş.
Yine bir "Çistaya liniya" markası. Bu kez el kremi.  Bu da stoklarımda duruyor şuanda. Azerbaycanda aldım bunu da :)
Yine Azerbaycandan aldığım "Zelennaya apteka" (Yeşil eczane)aloe vera özlü yüz kremi. Daha kullanmadım nasıl olacağı konusunda hiç bir fikrim yok. Bu markanın bekarken şampuanını kullanmıştım. Ağam paşam iyi değildi, ama nasıl iyi değildi? Saçı yumşak yapmıyordu, keçe gibi oluyordu saç. Ama dökülmesini 21 gün içerisinde durdurmuştu. Krem hakkında şuan için bilgim yok.Kullandıktan sonra kendi görüşlerimi yazacağım.
Şu ojeyi de Azerbaycanda alış-veriş marketlerinin birinden aldım. Rengi insana "Gel bana öl" diyor :))) Ama hiç hiç hiiiiç sevmedim. Bİr kere ilk sürüşden rengini vermez. Ve bide oje denilen şey kurumaz mı arkadaş? Kurumuyor, kurumamakta inad ediyor. O yüzden bir kenara attım. 

Not: Aslında bu postu bu gün tam olarak yazıcaktım. Ama baktım çok uzun oldu. O yüzden şuan bu yazıyı bitiriyorum. Türkiyede aldıklarım da bundan sonraki postta. Çok çok sevgiler :)

Hiç yorum yok :