İzleyiciler

24 Ekim 2015 Cumartesi

DENEDİM, YORUMLUYORUM - FEBREZE FRESHELLE


Bu yazının başlığını bile okuduğunuzda belki de "Senin neyine be,kadın, şu hava ferahlatıcılar? O tombiş göbüşündeki bebeği hiç mi düşünmüyorsun? " diyeceksiniz :)) Vallah düşündüm. Ama püskürtünce kendim odadan arkama bakmadan kaçıyorum, bilginize :)) Ama yine de zararlı evet biliyorum. Değil hamile, değil bebek, değil evcil hayvan her kese zararlı biliyorum. Ama bu fonksiyonu yerine getirecek doğal ürün arayışındayım şuan. VArsa bildiğiniz böyle site, böyle ürün yorum kısmında yazarsanız mutlu olurum.
"Febreze" hava ferahlatıcıyı haziran ayında almıştım. 11 tl civarındaydı sanırım fiyatı o zaman. Geçen markette gördüm 9 lira olmuş. Neyse, şimdi bitirdiğimize göre demek ki, çok fazla kullanmıyoruz. 
Gelelim, ürün hakkında kendi yorumlarıma.
Ürünün bir kaç çeşidi var piyasada. Ama ben alp esintisi - mavi renklisini çok sevdim. Kokusunda güzel bir serinletici ferahlık, deniz esintisi var sanki.
Şuana kadar bir kaç koku kullanmışız böyle. Hepsi bir-iki gün kullandıktan sonra bana ters gelirdi. Kokusunu sevdiklerim kokusundan nefret ettiklerime dönüşüyordu. Ama bu ürün böyle olmadı. Bunu sonuna kadar sevdim. En son bu gün sıktım ve bitti. 
İçeriği temiz değil ki, bunu beklemiyordum da zaten. İçeriğinde Alcohol, Perfumes ve başka başka zararlı maddeler de var. Ürün içeriğinin ağırlıkça %5i yanıcıdır. Çocuklardan, bebeklerden, hamilelerden, astım hastalığı olan her kesten uzak tutulması tavsiye edilir. Allerjik reaksiyonlara sebep verir. Parfüm hasssasiyyeti olan her kesten uzak tutulması da ayrıca tavsiyelerde yer alıyor. 
Gördüğünüz gibi tehlıkesi var ve de göz yumulacak kadar küçük değil. Neyse bizdeki de bitti. Daha bu konuda başka ürün almayı düşünmüyorum. Doğal ve temiz içerikli ( eğer varsa) böyle ürün arayışındayım. Bu ürünü çok sevsemde bir daha söylediğim nedenlerden dolayı almayacağım. Yukarıda yazdığım gibi, eğer tavsiye edeceğiniz doğal içerikli böyle ürün varsa yorum kısmına yazmanızı rica ederim. Çok sevgiler her kese

Hiç yorum yok :