İzleyiciler

12 Ekim 2015 Pazartesi

DENEDİM, YORUMLUYORUM - RETRO BEAUTY BODY SCRUB VE BUBBLE BATH

Yağmurlu bir sonbahar akşamından her kese merhabalar. Sabah  ilk bahar havası olmasına bakmayarak şuan başka bir ülkeye düşmüş gibiyim, sabahki havadan iz yok. Yağmur ve soğuk:)
Genelde bu gün benim için çok güzel bir gün oldu. Oğluşumun gelişi için son hazırlıklarımız da tamamlandı. İnşallah Rabbim nasib ederse gelen ay onu karşılamak için hazırız. Bu gün büyüyen beşik aldık. Çok-çok kalbimce oldu ürün. O kadar araştırmışdım ki. Hem uygun fiyatlı, büdcemizin anasını ağlatmıyacak kadar hem de kaliteli ürün. Sonunda buldum Rabbime şükürler olsun. Bu gün aldık ve bu gün de kurulumu yapıldı.Yıkayıb ütülediğim giysileri dolablarına,çekmecelerine yerleştirildi.Çok yoruldum ama bu mutluluk yorgunluğu oldu benim için :)

Ve şuan da ağrıyan ayaklarım ve yorgun kafamla yazı yazıyorum :)

Bu gün sizlere  bir kaç ay önce Gratisten set mi desem kit mi desem neyse ne o halde aldığım ürünlerin ikisinden bahs etmek istiyorum. Yani şuana kadar ürünlerden ikisini kullandım ve bitirdim. Ürünlerden birisi görselde gördüğünüz gibi vücut için scrub, diğeri ise banyo köpüğüdür. Ama ben o zavallı banyo köpüğünü duş jeli gibi kullandım.
Ürünlerin ikisi de 115 ml. Üretim yeri PRC.  Scrubunu çok beğendim. Çok güzel görevini yerine getiriyordu bana göre. Dediğim gibi banyo köpüğünü de duş jeli yerine kullandım ki,sıradan duş jellerinden farklı değildi. Ne bayıldım, ne kötü bir his bırakmadı bende. İyi köpürüyordu. Kokusuda fena değildi. Bitti işte. Ömrünü bize bağışladı. :))
Ürünlerin içeriğine gelince her ikisini görsel olarak sizin için yayınlıyorum :

Bu kadar. Peki siz bu ürünlerden kullandınızmı ? Ürünler hakkında düşünceleriniz varmı ? Varsa yorum olarak yazarsanız sevinirim :)
Kocaman sevgiler :)

Hiç yorum yok :