İzleyiciler

3 Kasım 2015 Salı

DENEDİM, YORUMLUYORUM - "BİODER" -BİO CLEAN

Hatırlıyorsanız, bir süre önce Bioder bana deneme ürünlerinden ibaret bir hediye paketi göndermişti. Hatta onun üç ürününü deneyib hakkında yazı da yazmıştım. Bir süre önce bu ürünü de deneyib bitirdim. Ve testerin boş ambalajını atmadım ki,yazısını yazayım. Kısmet bu güneymiş :)
 Kısa kesicem. Bu ürünü ilk elime aldığımda "anam, bacım ben bununla kaçkez yüz yıkaya bilirim ki, etkisini göreyim?" demiştim minik boyuna bakarak. Ama, olsun, benim de boyum minik. Azerbaycanda doğdum Türkiyede gelin oldum :))Demek ki, neymiş boya bakmıycaksın, gardaş :)
"Bio-Clean" isimli bu üründen bir azcık yetiyor tüm cilde kullanırken. İçerisinde minik tanecikler var ki,bu da peeling etkisi veriyor. Zaten hakkında da  2si bir arada temizleyici peeling jel yazıyor. Yüzü yıkadıktan sonra müthiş ferahlatıyor. Sabun, alkol ve paraben içermiyor.  Hipoalerjeniktir. 
Gelelim kokusuna. O kokuyu yazıyla anlatmam inanın imkansız. Bu ürün bitmiş,ambalajı yazı için tutmuştum atmıyordum, gidib -dönüb kokluyorum ürünü. Harika bir kokusu var. Nasıl desem, neye benzetsem ki, o kokuyu anlata bilsem size bilmiyorum. İnsanı kendinden alıyor resmen. Elimdeki yüz yıkamal jelleri, peelingler bittikten sonra temizlemesini, ferahlatmasını da artı bir özellikleri sayarak en önemlisi de sırf bu kokusuna göre ürünü alacağım. 
Bu kadar. 
Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok :