İzleyiciler

1 Kasım 2015 Pazar

DENEDİM, YORUMLUYORUM - JANSSEN KOZMETİK RADİANT FİRMİNG TONİC VE CLARİFYİNG CLEANSİNG GEL

Herkese merhabalar :)
Bu gün iki kullanıb bitirdiğim ürün hakkında sonuçları sizinle paylaşmak istiyorum.
Bu yazımdan  hatırlıyorsunuz her halde bir süre önce Janssen Kozmetikten denemem için hediye paketi almıştım. Evet, yanlış düşünmüyorsunuz, bu iki ürün o hediye paketinde gelenlerden:)
İlk olarak "Radiant Firming Tonic" canlandırıcı yüz toniğinden bahs etmek isterdim. Tonik kullandıktan sonra cilt pürüzsüz ve ince görünür, ardından uygulanacak ürünlerin emilim kapasitesini artırır, cild hissedilir tonda yenilenir, ürün cilde dost pH değerine sahiptir, cilt üzerinde hoş bir tazelik bırakmayı vaad ediyor.
Peki, vaadlerini yerine getiriyormu? Evet bana göre getirdi fazlasıyla bile. Cilti pürüzsüzleştiriyor,ardından uygulanacak ürünlerin emilim kapasitesini gerçekten ama gerçekten artırıyor.
Bu toniği kullanırken bir gün eşime böyle dedim "Hep iddia ediyordum ki, dünyadaki tüm tonikler bir birine benziyor, hepsi yağlılık hissi veriyor, gül suyu tüm tonikleri ezer geçer, ama yanılmışım galiba, bu ürün farklı". Hiç unutmiuyorum o cümlemi. Tonikin en çok sevdiğim yanı yağlı,o nefret ettiğim yapış yapış hissini bırakmaması oldu. Zaten öyle bir şey olsaydı ben bu toniği iki defa bile kullanamazdım, ne ki bitirme olayı.
Hoşuma gitti ve tonikler hepsi bir birine benzer düşüncelerimi kesinlikle değişti.
İyi bir tonik arayışındaysanız, yağlılık hissi bırakmayan, üzerinden sürülecek başka ürünlerin emilme kapasitesini hızla artıran bir ürün arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.



İkinci kullanıp bitirdiğim ürün "Clarifying Cleansing Gel" hafif temizleme jeli oldu. Ürün hassas temizlik yaparken derinlemesine etki etmeyi vaad ediyor. İtiraf edeyim ki, bu ürün de vaadini yerine getirdi. Miss gibi anlatamıyacağım güzel bir kokusu vardı. Bayılıyorum o kokuya. Yüzümü yıkadıktan sonra 30 dakikaya kadar bile o koku ellerimde kalırdı :) Köpürmüyor. Bu tarafını da çok sevdim. Kolay durulanıyor. Saatlerce suyla savaşmıyorsun yüzünden durulamak için. Cildi kurutmuyor. Cildin derinlenmesine temizliğini, ferahladığını hiss ediyorsun. Şuan ikinci tester boyutunu açtım kullanmak için. Ölüb bittiğim bir ürün oldu. Güzel bir ürün arayışındaysanız içtenlikle ve tüm samimiyyetimle bu ürüne sıkı sarılın gördüğünüz yerde kapın derim :)

Bu kadar :)

 Ürünleri tamin etmek için Janssen Kozmetik sitesini buraya tıklayarak ziyaret ede bilirsiniz.
Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok :