İzleyiciler

11 Kasım 2015 Çarşamba

DENEDİM, YORUMLUYORUM - SORTİ KİMYA KONSANTRE ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI

Merhabalar :)
Artık doğru kararı verebileceğim kadar denediğim bir ürün hakkında bu gün sizlere yazmak istiyorum. 

"Sorti Kimya"nın Konsantre Çamaşır Yumuşatıcısını 10 gün kadar oldu ki, kullanıyorum. "Sorti Kimya" çamaşır yumuşatıcısı ve diğer ürünleri hakkında detaylı yazımı buraya tıklayarak okuya bilirsiniz :)
Ürün yukarıdaki görselden gördüğünüz gibi beyaz renkli, sıvı kıvamda.  5-6 kg makinelerde 40 ml,  7kg makinelerde 50 ml, 8-9 kg makinelerde 60 ml olarak kullanılıyor. Ayrıca elde yıkamalarda son kez durularken yıkama suyuna ekleyib kullana bilirsiniz. 
Benim çamaşır makinem 8 kilo olduğundan ben 60 ml kullanıyordum her yıkamaya. Haa nerden biliyorsun, her defasında üşenmeden ölçtünmü? diye sorarsanız bu detayı da anlatayım, "Sorti Kimya"nın tüm konsantre ürünlerinde ürün kapaklarının kendisinde ölçü miktarları var ki, buda işi çok kolaylaştırır ve ben bu özelliği çok sevdim. 
Yumuşatıcının kalitesine gelelim. Hiç inkar edemeyiz ki, piyasadaki yumuşatıcıların artık bir çoğu yumuşatıcı amacıyla değil, kadınların kalbini daha çabuk feth etmek için koku amaçlı üretiliyor. Bunu inkar etmiyelim. Ama bu konsantreyi daha ilk gün kullandığımda dikkat ettim ki, yumuşatıcı gerçekten yumuşatıcı görevini yerine getirmiş oluyor, gerçekten çamaşırlar yumuşacık oluyor. Kokusu da çok güzel ve kalıcı. Buna eşim bile dikkat etti. Dolabı açarken bile buram-buram güzel bir koku sarıyor etrafı. Kokuyu anlatmam şuan imkansız. Ama bana birazcık vanilya kokusunu hatırlatıyor gibi. Kalıcılığı da müthiş. 
Ben sevdim. Yumuşatmayan sadece koku veren ürünlere para dökmektense artık yoluma bu ürünle devam etmeyi karara aldım. Doğrusunu desem, bu bizim aile kararımız oldu :) 
Ürünün fiyatı 16.50 tl dir.
"Sorti Kimya"nın  resmi sitesinin http://market.sorti.com.tr/ bölümünden hem bu ürünü hem de diğer ürünlerini inceleye ve satın ala bilirsiniz.
Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok :