İzleyiciler

24 Aralık 2015 Perşembe

BİRİ HİYJENMİ DEDİ ? HİYJENDE TEK HAREKET- ARTIK VİSSMATE!


Merhabalar:)
Geçenlerde Mertin ilk ay aşısını yaptırıb eve dönerken kapıda güzel bir kargo aldım. Vissplus Tüketim Ürünleri tarafından gelen kargomda  4 adet  farklı kokulara sahip VissMate markalı ultrayoğun kıvamlı çamaşır suyu ve görselde gördüğünüz diğer hediyeler vardı.

Misyonu dünya standartlarında  ev bakım ve temizlik ürünleri üreterek,  bu gün ve gelecek nesiller için tüketicilerin yaşam kalitesini arttıran, hayatlarını kolaylaştıran ürün ve  hizmetler tasarlamak olan bu markanın vizyonu tüketicilerin hayatını kolaylaştıran, tercih edilen ve kalitesi ile adından söz ettiren, Türkiyenin ve dünyanın en beğenilen ev bakım ve temizlik markalarından biri olmaktır.
Bana 4 farklı kokuda ürün gelmişti. Şimdi onlar hakkında bilgi vereyim.
İlk ürün çiçek bahçesi kokulu olandı. Ürün hakkında bilgi almak için buraya tıklayınız.
İkinci ürün Çam ormanları kokulu çamaşır suyuydu. Ürün hakkında bilgi almak için buraya tıklayınız.
Üçüncü ürün Limon gücü serisiydi. Ürün hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayınız.
Ve dördüncü ürün Deniz Ferahlığı serisiydi. Ürün hakkında bilgi almak için buraya tıklayınız.
Ürünler 810 gr, 2160 gr, 4 kg boyutlarındalar.  Bana hediye gelen ürünler 810 gram boyutunda olanlardı ki, bunları bile uzun süre kullana bileceğimi düşünüyorum.
Bembeyaz ışıldayan temizlik performansı, maksimum leke çıkartma performansı, uzun süre etkili koku performansı, koyu kıvamlı ultra hiyjen performansı markanın tüketicilerine vaad ettikleridir.
 Marka hakkında, ürünler hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz ben sosyal medyadaki adreslerinin linkini sizin için buraya yazıyorum: 
Resmi sitesi : http://www.vissmate.com.tr/

Linklere tıklayarak her bir adresi ziyaret ede bilirsiniz.

Ürünler tarafımdan denendikten sonra kendi görüşlerimi yansıtan "Denedim, yorumluyorum..." başlığı altında yazı yayınlanacaktır.

Ürünleri denememe vesile olduğu için Vissplus Tüketim Ürünleri ekibine, özellikle Nagihan hanıma samimi teşekkürlerimi bildiriyorum :)

Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok :