İzleyiciler

11 Aralık 2015 Cuma

DENEDİM, YORUMLUYORUM - LANATUREL PURE&NATURAL DEODRANT

Merhabalar :)
Bugün kimyasal ürünlerden kaçmaya çalışanlara, organik ürün arayışında olanlara deneyib yorumladığım bir ürün hakkında çok iyi haberlerim var :)
Kimyasalların etrafımızı sardığı bir dönemde yaşıyoruz. Temizlik malzemelerinden bakım ürünlerine kadar çoğusu tehlike saçıyor. Tehlike saçan günlük kullandığımız malzemelerden birileri de ter kokusuna karşı olan deodrantlar ve roll - on-lardır.
Peki, bunun çaresi varmı? Kullansak da olmaz, kullanmasak da. Evet, var. Piyasada parmakla sayılacak kadar çok az ürün var ki içeriği temiz. Onlardan biri de LaNaturel ürünleridir. Tam gönül rahatlığıyla kullana bilirsiniz. Ben şuan lavanta kokulu olan roll-onu kullanuyorum.
Ürün buram buram kokmuyor, yalan söylüyemem. Hafif lavanta kokuyor. Kullandığınızda kokusunu hiss etmiye ve ya çok az hiss ede bilirsiniz.
Benim  terleme sorunum yok, ondan dolayı gün boyu sadece bir kez kullanmam yeterli oluyordu bana, çok terleme sorunu olanlarda ne etki eder o hakta inanın hiç bir fikrim yok. En önemlisi günde yüz kez kullansanız bile içeriği tam temiz bir ürün ki, tekrar tekrar belki bir ömür boyu bu ürünü alıb kullanacağım.
Hiç bir sentetik kimyasal içermez.
Doğal içeriği sayesinde teninizde beyaz kalıntılar bırakmaz, yapışmaz, leke yapmaz.
İçindekiler su, zeytin yaprağı suyu, bitkisel gliserin, mineral tuz, lavanta, mısır şekeri sakızından ibarettir.
Ben çok memnun kaldım. Tekrardan yazıyorum ömür boyu alıb kullanabileceğim bir ürün bana göre.
Bu ürünlerin diğer çeşidlerini incelemek ve ya satın almak isterseniz www.lanaturel.com sitesine göz ata bilirsiniz.
Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :