İzleyiciler

7 Ocak 2016 Perşembe

DENEDİM, YORUMLUYORUM -AVENE TERMAL SU

Merhaba, arkadaşlar :)
@turuncukasa dan aldığım Avene termal suyunun yüzde yetmişini kullandığıma göre artık yorumlaya bilirim. Temel elementler acısından çok zengin,  mineral içeriği düşük,  bakteriyolojik  açıdan saf olan bu ürün cilt temizliğini tamamlamak için, makyajı sabitlemek için,  yaz mevsiminde ferahlamak için, seyahat sırasında ferahlamak için, güneş yanıklarında,  akne bakımlarından sonra, traş sonrası, epilasyondan sonra kullanıla bilir. Rahatlatıcı ve canlandırıcı etkisi vardır. Hassas, aşırı hassas, allerjik ve yıpranmış ciltlerin bakımı için de uygundur.
Son günler Mertle çok yorulduğumdan ben bunu cild ferahlaması amaçlı ve makyajımı sabitleme amaçlı kullandım. Gerçekten de cildimize bir ferahlık, tazelik getirdiğini gözlemledim. Bir nevi gül suyuna kardeş oldu benim gözümde :) Tekrar ala bileceğim bir ürün. En uygun fiyata @turuncukasa dan satın ala bilirsiniz :) sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :