İzleyiciler

5 Ocak 2016 Salı

DENEDİM, YORUMLUYORUM - MİAORGANİCAL SAÇ VE VÜCUT SERUMU

Merhabalar :)
@miaorganicalcosmetics in argan yağlı saç ve vücut serumunu bu gün kullanıb bitirdim.
Serum cilt yaşlanmasına karşı etkilidir. Cildin nem dengesini üst derecede tutar. Hücre yenilenmesini destekleyerek cildi canlandırır. Güneşin etkilerinin ve dış etkenlerin hasarını azaltır. Hamilelik çatlaklarının önlenmesine yardımçı olur. Cilt tahrişlerinde yatıştırıcı özelliktedir. Yıpranmış donuklaşmış saçlarda parlaklık sağlar. Saçı besler kırıkların oluşumunu engeller.
Sls, parfüm, paraben ve hiç bir zararlı madde kimyasal içermez. Ben cildimde kullanmadım. Saçımın uçları yıpranmış durumda. Eski boyaların eseri hala saçımda duruyot sağolsunlar. Kesdirmeye kıyamıyorum da. Geç uzanan bir saç tipim var çünkü. Saç uclarına verdiği parlaklık ve yumşaklık haddinde  fazla hoşuma gitti. Yıpranmış saç uclarındaki kuruluk yok oldu. Saç kırıklarının yok olmasını görmedim düzenli kullanmadığım için sanırım. Genel olarak hoşuma gitti. Zararlı maddeler içermemesi benim için bir öncelik.
Alabileceğim bir ürün oldu.
Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :