İzleyiciler

24 Ocak 2016 Pazar

DENEDİM, YORUMLUYORUM - MİNTAX KONSANTRE YUMUŞATICI

Merhabalar :)
Hep kozmetik, bakım ürünleri konuşacak değiliz ki :) Kızlar, yumuşatıcım bitmişti. Genelde BİM in konsantre yumuşatıcısını kullanırım. Mertle artık idi didiyle ilgilenemediğimden dolayı bir süreydi yumuşatıcı bile alamamıştım zaman kısıtlılığundan dolayı. Geçen gün ŞOK marketine uğradım elacele. Gelmişken yumuşatıcı da alayım dedim. Mintaxın yumuşatıcısını ilk kez kullanıyorum. Üç farklı renkte ve kokuda çeşidi vardı. Benim pembe olanın kokusu hoşuma gitti aldım. Kullandım. Müthiş bir koku. Çocukluğumuzun şekerli sakızları var ya yumuşatıcının kokusu aynı o masumiyyeti hatırlatıyor.çok çok mennun kaldım. Güzel bir yumuşatıcı arayışındaysanız mutlaka tavsiye ederim. Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok :