İzleyiciler

18 Şubat 2016 Perşembe

DENEDİM, YORUMLUYORUM -LOREAL NUTRİ GOLD MUCİZEVİ YAĞ

Merhabalar ☺ İnstagramda ne kadar aktif olsam da bloguma da yetişmeye çalışıyorum. Mert 20 şubatta 3 ayını dolduracak. Ne kadar zaman bula biliyorsam o kadar instagramda ve blogumda aktif olmaya, yeni ürünler denemeye çalışuyorum. Bir süre önce Lorealın Nutri Gold Mucizevi yağ (serum) ve kremini aldığımı biliyorsunuz. Aldığım günden bu güne kadar hergün düzenli olarak ikisini de kullanuyorum. Ve şuan size yorumlamak istiyorum.
Lorealın mucizevi cilt yağı acaba birtek benim cildimde mi mucize gösteremedi? Tam bir para tuzağı bana göre. Öyle yağlılık hissi yok hemen emiliyor parlama yok da bildiğiniz çocuk masalları. Ha evet bir buğday susam zeytin yağını cildime uygukadığımda onların verdiği yağlılık kadar yağlılığı yok ama yine de yağlı ve gözle görülür kadar parlayan cilt. Sadece iki damla kullanıyorum yüzüme. Ve vaad ettiklerini görmek için üzerinde yazdığı gibi sabah akşam iki kez kullandım. Ve hala inadla kullanmaya devam ediyorum. Ama etkileri yok. Bunun aksine kremi bir harika. Kadife hissi yaşatıyor cilde. Müthiş kokulu ve yağlılık hissi yok. Yağını değil kremini kesin alırım bittikten sonra.


Hiç yorum yok :