İzleyiciler

11 Mart 2016 Cuma

DENEDİM, YORUMLUYORUM -HUNCALİFE BB KREM

Merhabalar ☺
Huncalifenin bb kremini denedim. Hatırlatayım ki, bu ürün bana bir kaç gün önce sevgili @huncalulu (instagram) tarafından gönderilmişti. Ürün elime ulaştıktan 2 gün sonra viaport gezisine gidecektik akşam. Ben Mertle nolur nolmaz dedim ve öğlen 2 gibi makyajımı yaptım. Akşam 11 gibi Viaporttan geri geldik. Neden yazıyorum bunları biliyormusunuz? Bir baz, ve ya makyaj sabitleyici sprey sürmediğime ragmen makyajım olduğu gibi yüzümde duruyordu. Ürünü ilk açtığımda rengi bana cilt rengimden 1 hatta 2 ton açık gibi geldi. Olsun dedim bir pudrayla uygunlaştırırım düşündüm. Ve kullandım. Ürün cildimle eşleşti sanki. Hiç te açık durmadı. Ten rengimle aynı oldu ve çok iyi kapatıcılığı vardı. Ayrıca yüzümde ağırlık hissi olulmadı. En önemlisi yukarıda söylediğim gibi kalıcılığı bana göre müthişti. Çok beğendim. Ve fiyatı da uygun. Evet, şuan elimde bu ürünün 5 tane testeri var. Ama sanırım bu 5 tester beni 1 ay kadar idare eder. Çünkü birazcik ürün tüm cildime yetti. Ve elimdeki diğer bb, cc (tüketim projesindeyiz ya) bittikten sonra tek bir bb krem kullanacağım ki, sanırım bu da huncalife markası olur.
Ayrıca bu ayın kataloğunu asla kaçırmayın. Bir birinden güzel ürünler indirimdedir.
Satın almak için sevgili @huncalulu (instagram) ile irtibata geçe bilirsiniz. Size her konuda yardımcı olucak zarif, kibar, samimi ve utangac (bana öyle geldi☺ yazışmasında bile bir zerafet vardı.) bir bayan kendisi. Bu kadar. Sevgiler. Ha bu arada hazır olun Türkiyede ilk ve tek olan bir ürün paylaşacağım en yakında ☺ kuru saçlara bye bye 😊


Hiç yorum yok :