İzleyiciler

19 Nisan 2016 Salı

DENEDİM, YORUMLUYORUM - LA NATUREL DOĞAL DEODRANT

Merhabalar ☺
Uzun bir süre önce hatırlarsanız @lanaturel den denemem için 3 ürün yollanmıştı bana. Lanaturel tamamen doğal tere karşı deodrantlar üreten bir firmadır. Ben onların bir ürününü gördüğünüzü yalnızca yeni bitire bildim. Haddinden fazla bereketli üründü. Bol bol sürmeme rağmen çok uzun süre kullandım. İçeriğinde asla ve asla kimyasal barındırmıyor. Kimyasal barındıran bu tip ürünlerin ne kadar zararlı olduğunu her kes iyi biliyor. Hele koltukaltı deodrantların içeriğinde aliminyüm varsa meme kanseri en büyük tehlike olarak gösteriliyor ürünü kullanma sonucunda.
Bu ürünü denedim. Lavanta içerikli üründü. Hafif çok hafif lavanta kokusu vardı. Hoş bir serinlik vermiş oldu kullandığımda. 24 saat etkili olduğu söylensede bu fikri kesinlikle desteklemeyeceğim. 4- 5 saatin sonunda yine tazelemeniz gerekir.  Doğal olduğu için kalbim rahat kullandım ve bu firmanın elinde daha iki ürünü var biri sprey şekilli. Şuan o spreyli ürünü kullanıyorum. O bitince sonuçlarını yazacağım. Teşekkürler @lanaturel ☺


Yorum Gönder