İzleyiciler

26 Nisan 2016 Salı

DENEDİM, YORUMLUYORUM - MİAORGANİCAL AYAK BAKIM KREMİ

Merhabalar ☺ @miaorganical ın deneme için gönderdiği ayak bakım kremini kullanıb bitirdim. @miaorganical markasını artık çoğumuz biliyoruz. İçeriğinde temiz argan yağı kullanılıyor tüm ürünlerinde. Ve ürünlerin hepsi temiz içerikli. Ben en çok gözetrafı kremini ve tonikini beğenmiştim. Bazı ürünleri de var elimde daha denemedim onları da deneyib sırasıyla yazacağım. Dün ayak kremini bitirdim. Bildiğimiz minik tester boyu. Sürekli ayaklarıma krem süren biri değilim. Artık değilim yani. Çünkü evimizde bir küçük canavar var ve onunla o kadar uğraşıyorum ki bazen yatağımın yerini zor buluyorum. Ve ayak kremi bitti. Sonucu sorarsanız en kötü ayak kremi bile benim ayaklarımı iyi nemlendiriyor inanın artık nasıl ayağa sahip biriysem 😁 bu kremin de etkisi onlar gibi. Güzel yumuşatdı. Benim için önemli özelliği temiz içerikli olması. Bu kadar. Alırmıyım? Bilmiyorum. Yüzüme iyi gelmeyen kremleri ayaklarıma sürüb bitiriyorum ya ondan hiç ayak kremim bitmez. Bide on günde bir ayağıma krem sürdüğümü dikkate alırsak o kullanmadığım yüz kremlerimin ayakdaki fonksiyonu mezara kadar idare eder beni efenim😁 böyle gidib ayak kremi alacak biri değilim. Ama tavsiye isteyen olursa evet tavsiye ede bilirim temiz içerikli olduğu için. Bu kadar. Sevgiler☺


Hiç yorum yok :