İzleyiciler

23 Nisan 2016 Cumartesi

FASLI KADINLARIN GÜZELLİK SIRRI - ARGAN YAĞI !

Merhabalar☺ Uzun zamandır sahte olmayan, tam temiz argan yağı arayışındaydım. Dünya kadınlarının güzellik sırlarını araştırırsak hintli kadınların sırrı zeytin yağında, çinli kadınların sırro pirinç ununda ve faslı kadınların aynı zamanda Arap ülkeleri kadınlarının sırrı Argan yağındadır. Bu yağınfaydalarını bilmeyeniniz yoktur herhalde. Piyasada argan yağı altında bu günlerde bir sürü sahte ürün satılmaktadır. Ve bazı ürünlerin 10-15 tl olması insanların bu ürünlerin gerçek argan yağı olmasına inandırıb almasına teşvik etmektedir. Ama argan yağı bildiğimiz öyle ucuz yağlardan değil. "Argan yağı Fas’ın sadece güneybatısındaki Agadir, Essaouria ve Taroudant bölgesinde yetişen Argania Spinosa isimli ağacın meyvesinden elde ediliyor. Bu bölge UNESCO tarafından koruma altına alındı. Bilim adamlarına göre Fas çöllerinde yaşayan Berberilerin çok sağlıklı olmalarının sırrı da argan yağı. Sadece bir bölgede doğal olarak yetişmesinden ve üretim sürecinin zahmetli olmasından dolayı fiyatları oldukça yüksek olan argan yağı, gıdadan, kişisel bakımdan, kozmetiğe farklı alanlarda kullanılıyor. İçerisindeki A ve E vitaminlerini barındıran yağ, yaşlanmaya ve cilt kuruluğuna karşı bir numaralı savaşçı olarak gösteriliyor. Aynı zamanda sahip olduğu antioksidanlar nedeniyle doğal bir antiseptik."
Aramalarım sonucunda nihayet direk Fastan getirilen tam organik argan yağının adresini @faslikadinlaringuzelliksirri buldum ve ürünlerini temin ettim. Ürünlerim görselde gördüğünüz gibi sertifikalı, 40 ml argan yağı (59 tl) ve argan yağlı sabundur. (39tl)  Ürünler Fastan getiriliyor ve tam organiktir. @faslikadinlaringuzelliksirri adresini incelerseniz orada argan yağlı sabun ve krem gibi ürünler de bula bilirsiniz. Satın almak için dm-den ve ya yorumla iletişime geçseniz size hemen yardım edeceklerdir.
Ben ürünlerimi bu günden kullanmaya başlıyorum ve sonuçlar hakkında sizi de bilgilendireceğim. Sonda ürünlerimin sorunsuz ve çok hızla elime ulaşmasından dolayı @faslikadinlaringuzelliksirri sayfasına içten ve samimi teşekkürlerimi bildiriyorum.


Yorum Gönder