İzleyiciler

11 Nisan 2016 Pazartesi

Zümrüt Kozmetikten gelenler :)


Buaralar Mertle ilgilendiğimden çoğu yazılarımı telefondan yazıyorum bloguma. Resimleri de iyice ekliyemiyorum telefondan yazıldığı için. Birdebir tuhaf birşey oldu son günler. Rival De Loop yazımdan yorumlar kendi kendine silinmişti. 3 yorum vardı o yazıda. Sonra o yorumlar nasılsa silinmişti. Şuana kadar nedenini ve niyesini anlamış değilim. Yorumları silinen arkadaşlarımdan elimde olmayan bu durumdan dolayı çok özür dilerim ve burdan belirtmek isterim ki, yorumları kesinlikle ben silmemiştim.
Gelelim konuya. Bir kaç hafta önce İnstagramdan beni takip edenler ( takip etmeyeni dövüylarmış, instagram adım mutlulukheryerde) biliyorlar ki, Zümrüt Kozmetikten  güzel bir hediye paketi almıştım. Bu gün o hediye paketinde olanları  ve elim üzerinde uygulamalarını burdan da paylaşmak isterim.
Zümrüt Kozmetik 36 senedir Türkiyede kozmetik sektöründe faaliyyet gösteren bir şirkettir.Oje, ruj,far, allık, maskara, eyeliner, föndoten gibi ürünler üreten bu şirket ürünlerin ham maddesinin 90%ni yurtdışından (İtaliya, Fransa ve A.B.D -den) ithal ediyor.
Clavis, Zima, Judi,Misslyn, Merileyn, Ruby gibi markaları piyasaya sunuyorlar. 
Bana gelen hediye paketinde Clavis ve Judi ürünleri vardı. Ve hediye paketiyle sizi tanıştırayım.
İlk ürün  Clavis markasına ait fondötendi. Kendisini ve uygulamasını görselde görüyorsunuz. Elimin üzerine ilk uyguladığımda çok koyu gibi geldi bana. Güzelce dağıttıktan sonra cilt tonumla eşleşti. Kapatıcılığı orta diye bilirim.  Ve sorunlu bir cildim olmadığından dolayı benim için gayet güzel. Kolay uygulanıyor. MAske gibi durmuyor, doğal bir görüntü vermiş oldu. Tam yazlık bir renk oldu benim için.
İkinci ürün yine Clavis markasından  Terracota Blusher 87 no. Çok güzel pembe bir renk. Ve sanırım bu tarz allıklarla aydınlatıcı uygulamaya hiç gerek kalmıyor kendisinden güzel bir aydınlık veriyor. Beğendim. Gramını bulamadım üzerinde. Ama bana 2 sene gider her gün uygulasam. Tozutmuyor şimdilik gördüğüm kadarıyla. Ve kolay uygulandı. Güzel.
Üçüncü ürün JU-DI markalı dipliner. Sürümü kolay. Böyle bir siyah renk. Kalıcılığı nasıl şuan için hiç bir fikrim yok. Gözümde uyguladığımda sonuç hakkında bilgi vereceğim. Sanırım suya dayanıklı. Elimin üzerinden biraz zor çıktı.
Ve sonuncu - dördüncü ürün Clavis markasının 18 numaralı göz farı. 
Ambalajında koyu gözükse de uygulandığında böyle güzel bir renk ortaya çıkmış oluyor. Aplikatörünü beğenmedim. Başka bir aplikatörle uygulayacağım. Farı beğendim. Asla tozutmuyor. İlk kullanımdan rengini verdi böyle. Sevdim.

Ürünleri denememe vesile olan Zümrüt Kozmetik ekibine sevgiler ve teşekkürler ! :)

Hiç yorum yok :