İzleyiciler

21 Mayıs 2016 Cumartesi

DEĞERİ BİLİNMEYEN GÜL SUYU

Ne kadar gül suyu olsa elimin altında yok demem. Çünkü o kadar sık kullanıyorum ki. Gıda için olanları çayıma, suyuma ekleyib tüketiyorum, sprey şişesine koyub yüzüme püskürtüyorum, eşim serinlemek için kolonya amaçlı kullanıyor ve güvendiğim marka @normbitkisel göndereni yalnızca Mert için kullanıyorum. Görselde gördüğünüzü dün Bim de gördüm. Aldım. Ramazan geliyor ya güllaç için satışa koyulmuştu. 100de 100doğal olduğu yazılıyor üzerinde. Kullandım fena değil . Gül suyunun değeri fiyatı altınla aynı  olduğunda daha iyi bilinecektir galiba. İçeriğinde neler olduğunu bilerek her türlü kimyasala para döküyoruz ama hiç bir yan etkisi olmayan gül suyunu layık olduğu kadar almıyoruz sanki. Bende evde hep oldu. Babam Azerbaycandan geldiğinde İran bize 30 dakikalık yolda olduğundan ordan alır bana getirir bol bol. Çok sık kullanırım ve hiç vazgeçmem. İnşallah her kesin evinde bu kadar kullanılsın. Çünkü hiç bir zararı yok. Sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok :