İzleyiciler

20 Mayıs 2016 Cuma

DENEDİM, YORUMLUYORUM - PATİNA ANNE ÇAYI

Merhabalar ☺
Bir süre önce hatırlarsanız @normbitkisel den bir paket almıştım. İçerisinde bana çok önemli olan anne çayı vardı. O paket geldiği gün yazdığım yazıda anlatmıştım Mertin nasıl mama yediğini  ve anne sütünün yetmediğini. Ne oldu biliyormusunuz? Mert  mama biberonunu elinden alsam morararak ağlayan Mert mama yemiyor versem de çıkarıyor ağzından. Evet Mert bu gün inanın o kadar içten samimi söylüyorum ki, anne sütüyle yeteri kadar gıdalanıyor. Bu iyi oldu. Evde mama bulunduruyormuyum? Evet. Bu gün artık mamanın 6 ay üstü versiyonunu devam sütünü aldık. Ama neden? Bir gün krize girer aniden mama için belki dite ihtimal olarak bulunduruyorum. Bu son kutu. Sanırım almıyacağım daha. Ve keşke baştan bilseydim bu çayın bu kadar yararlı olduğunu. Gün içinde tavsiye edildiği gibi iki bardak içiyorum.  İçeriğinde rezene, anason, ısırgan, frenk kimyonu, yeşil yulaf ve çemen var. 1 paketi 2 kez kullandığım bile oldu. Rezene, anason ayrıca kolik bebeklere, gaza çok iyi geliyor. Isırgan otu da sütün kalitesini artırıyor. Bu gün ilk kutumun son paketini kullandım. Yarın ikinci kutuyu açacağım. İnanılmaz mutluyum. Bu çocuğu mamadan kurtaramazsın diyenlere anne çayı tam bir cevap oldu.☺ @normbitkisel e içten ve samimi teşekkürlerimi bildiriyorum. Bir annenin en büyük mutluluğu evladıyla ilgili hoş bir gelişme. Bu mutluluğu bana yaşattığınız için çok teşekkürler ☺ Anneler! Hiç tereddüt etmeden bu çayı alın, için derim. Deneyen ve sonuçlarından memnun kalan bir anne olarak ürüne garanti veriyorum. Sağlıklı evlatlar büyütmemiz dileğimle Allaha emanet olun ☺


Hiç yorum yok :