İzleyiciler

26 Mayıs 2016 Perşembe

DENEDİM, YORUMLUYORUM - RİVAL DE LOOP İNTENSİV SERUM

Merhabalar. @rossmannturkiye den aldığım Rival  de Loop markasına ait bu serumu kullanıb bitirdim. 30 ml lik ürün olsa da çok bereketliydi. 2 pompa sıkmam tüm yüzüme yeterli oluyordu. İlk başta elimize salyangöz almışız gibi bir his veriyor. Enterasan su bazlı bir yapışıklık hissi oluşuyor. Lakin bunub deri tarafından emilmesi 50 saniye bile sürmüyor. Çok güzel nemlendiriyor.  Benim aldığım ürün 30 yaş üstü içindir. Ve söylüyeyim ki, bu serumun nemlendirici etkisi olsa da nemlendirici değil, görevi kırışıklıkları etkin bir şekilde azaltmakdır. Evet mimik çizgilerimin yok olmasında etkisini gördüm diye bilirim. Serum camu camu özlü (camu camu özü dünyada doğal olarak C vitamini bakımından en zengin meyve olarak bilinir) ve hyaluron asidi içeriklidir. Çift etkilidir. C vitamini kompleksi içerir. Paraben, renklendirici, silikon ve parfüm içermez. Vegan bir üründür. Cilde uyumu dermatolojik olarak onaylanmıştır. Ürünü sevdim. Bana göre en güzel özelliklerinden biri cam şişede olmasıydı. Rival de Loopun ürünlerini çok beğeniyorum. Bu ürünü ikinci kez alacakmıyım? Bu tipli ürünler şuanda elimde çok olduğu için onları kullanıb bitireceğimden şuan için hayır almıyacağım. Elimdeki diğer ürünler bittikten sonra alacağım bir üründür. Rossmanlarda bula bilirsiniz. Sevgiyle kalın.😍


Hiç yorum yok :