İzleyiciler

19 Mayıs 2016 Perşembe

EVDE GÜÇLENDİRİCİSAÇ MASKESİ YAPIMI

Merhabalar. Geçenlerde bol maske tarifli güzel bir kitap aldım. İsmi "Ekolojik güzelliğin sırları". Bu maske tarifini oradan aldım. Saç güclendirici  maske gibi yazılmış. Bu aralar saçlarımın güçlenmeye gerçekten ihtiyacı var. Hindistan cevizi yağıyla kaç gün oldu yol gidiyoruz. Biraz sıkıldım gibi ondan. Bu maskeyi de 5 defa denemeyi gözealdımminimum. 2 kaşık papatyanın üzerine sızma zeytinyağı ilave edib bekletiyorsunuz 10 gün kadar. Daha sonra temiz bir tülbentten yağı süzüb içerisine 1 yumurta sarısı ve 1 kaşık bal karıştırarak saçınıza sürüyorsunuz.2 saat kadar bekletib yıkıyorsunuz . Ben maske hazırlığının ilk aşamasındayım. 2 gün önce papatyanın üzerine zeytinyağı ilave ettim ve bekleme modundayım. Bakalım sonuçlar nasıl olur.
Sevgiyle kalın 😍


Hiç yorum yok :