İzleyiciler

1 Mayıs 2016 Pazar

Rossman alış verişim

Merhabalar☺ Bir Rossman alış verişiyle karşınızdayım. Bakalım neler aldım. İlk olarak Mertin cilti çok kuru. Argan yağı sürüyorum. O da 40 ml. Bana mı yetsin  Merte mi yetsin çekiştirib duruyoruz😁. O bittikten sonra boşta kalmıyayım  diye Rossmandan #babydream  markasına ait hem yüz aynı zamanda vücut için olan bir bebiş kremi aldım, 4.99 gibi bir fiyatı vardı. Rossmanın kendi ürünüdür. Almanyada üretiliyor krem.
Daha sonra yine Rossmana ait bir marka Fuss wohl markasının avakado özlü nemlendirici ayak bakım kremini aldım eşim için. Ayakları çok kuruyor. Benim için fark etmiyor yüz kremini de ayağıma sürsem yumşacık oluyor. Onda öyle değil. O yüzden bu kremi ona aldım.
Ve kendime yine Rossmana ait bir markanın Wellness&Beauty ın mango ve papatya içerikli vücut losyonunu aldım. Hatırlıyorsanız geçen kez bu markanın tester olan boyunu almıştım farklı kokuydu, müthiş ve kalıcıydı. Ondan da vardıbüyük boyu. Bu aldığımı denemek istedim bu kez.Losyonun kokusuna ölünür. Şiddetle tavsiye ederim. 12.99 gibi bir fiyata aldım yanılmıyorsam. Sevgiyle kalın


Hiç yorum yok :