İzleyiciler

5 Haziran 2016 Pazar

DENEDİM, YORUMLUYORUM - AYBEL GÖZ KREMİ

Merhabalar ☺ Bu ürün bana bir zamanlar @orkidehareketiresmi tarafından denenmek için gönderilen ürünlerdendi. Ürün Aybel markalı komple onarıcı göz kremi. Boyutu 15 ml. Uzun bir süre kullandım. Su bazlıydı sanki. İçeriğinde su oranı daha fazlaydı bana göre. Güzel nemlendiriyordu . Gec emiliyordu. Minik damlası bir göze komple yetiyordu. Ama ve lakin benim göz çevremi birazcık yakıyormuş gibi geliyordu bana. Evet tam da böyle. Yine de uzun bir süre kullandım. En çok hoşuma giden tarafı tüpte olmasıydı. Parmağımızdan mikrop kapmıyordu.
Daha sonra kullanmadım, geçen gün çekmecemde gördüm. Kullanımına devam etmek istedim. Lakin kremden önce su döküldü parmağıma. Sanırım bozulmuş. O yüzden çöpe gidiyor. İçerisinde ne kadar ürün kalmış bilmiyorum, ama daha kullanamam.
@orkidehareketiresmi kapanmış diyorlar, bu ürünün satışı şuan varmı yokmu bilmiyorum. O yüzden nerden elde ede bilirsiniz ve ya elde ede bilirmisiniz gibi sorulara hiç bir cevabım yok. Gören , bilen, duyan varaa lütfen bilgilendirsin. Sevgiyle kalın 😍


Hiç yorum yok :