İzleyiciler

29 Haziran 2016 Çarşamba

DENEDİM, YORUMLUYORUM - FARMASİ EUROFRESH WHİTENİNG DİŞ MACUNU

Merhabalar ☺ Bu gün sizinle deneyib, bitirdiğim, hakkında yorum yapa bilecek kadar hakkım olduğunu sandığım bir #Farmasi ürününden bahs edeceğim. Ürün Farmasi markasının Eurofresh Whitening isimli diş macunu. Bana denemem için sevgili @farmasi_yeliz (instagram) tarafından gönderilmişti. Burdan kendisine kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum 😍 Ürünün net boyutu 112 gramdır. İçeriği aloe vera, çay ağacı yağı, ginseng (bunun çevirisini bilemedim), misvak ve karbonattan ibarettir. Ürün hakkında gözlemlerim bundan ibarettir. Her hangi bir beyazlatıcı etkisinş görmedim ki, bundan  benim dişlerim daha çok sorumlu. Çünkü Sensodiny diş macunu dışında benim dişlerimi inci gibi hiç bir macun yapamıyor. Ve bu arada diş beyazlatıcı etkisi olan macunların da en zararlı macunlar olduğuna dikkatinizi çekerim. Aynı çamaşır suyu gibi düşünün. Detaylara girmemi isterseniz ona dair bir ayrı post açarım. Dişlerimi beyazlatmaması beni rahatsız etmedi. Çünkü verdiği temizlik hissi ve az miktarda macunun tam temizlikle işini göre bilmesi benim için yeterliydi. Ayrıca içeriğinde bizi, beni rahatsız edexek her hangi bir maddenin bulunmaması da artı bir özellik oldu benim için. Fiyatı da her cebe uygun. Alırmıyım yine? Evet elimdeki 5 tane diş macunu tükenince sırf temiz içeriğinden dolayı alırım. Ürünü  satın almak isterseniz Yeliz hanım size yardımçı olur ve ayriyyeten hatırlatayım ki, kapıda ödeme sistemi de var😊 Bu kadar 😊  Bir diş macunu hakkında başka ne diye bilirim ki ?  He bide allık olarak da kullana bilirsiniz far olarak da 😃 şaka şaka 😃 Sevgiyle kalın 😍

Hiç yorum yok :