İzleyiciler

16 Haziran 2016 Perşembe

LR ÜRÜNLERİ BENİM GÖZÜMDEN

Merhabalar ☺
Dün sevgili arkadaşım Lale Mehraliyeva bana güzel bir hediye paketi göndermişti.  Karara aldım ki, bu güzel ve son zamanların mehşur ürünlerinden birazda ben konuşayım. Bazı ürünlerini denemiştim , memnun kalmıştım. Laleciğim de bana bir kaç ürününü gönderdi. Tüm ürünlerini denemek istediğimden bir kaç gün sonra kendim de LR e üye olacağım ve uygun fiyatla ürünleri deneyeceğim. LR    ürünleri hakkında özetlersem böyle bir bilgi yazacağım size : Dünyada tek yapay kan üreten ve dünyadaki serumları kontrol eden tek  institütten Fresenıus İnstütünden LR firması sertifika almıştır.  Ürünleri dermatest onaylıdır. Dünya Aloe Vera birliği LR in kullandığı aloe vera bitkilerinin kaliteli olmasına onay vermiştir. TC Sağlık Bakanlığı LR ürünlerine onay vermiştir. Firma asla hayvanlar üzerinde deneyim yapmaz. Her yaşa hitap eden kozmetik, bebek ürünleri, sağlık ürünleri, bakım ürünleri olmakla 600 çeşit ürünleri vardır.
Gelelim, dün bana gelen hediye paketinin içeriğine. Hediye paketinde  BB krem, Mertim için bebek losyonu, oje temizleyici ve 2 adet de LR in çok merak etdiğim Zeitgard serisinden Nano gold markalı gece ve gündüz kremi vardı.
Elimdeki ojeler yarısı çıkmış yarısı çıkmamış haldeydi. Hemen oje çıkarıcıyı denemek istedim. Kutunu açınca üzerinde birde aliminyüm folyo gibi ( ondan çok kalın) koruyucu var. O folyoyu çıkarırken parmağım kutuya girdi. İnanın, parmağımı çıkardığımda oje yoktu. Ayrıca müthiş bir kokusu var. İnsanın ellerini yıkayası gelmiyor. Kayısı çekirdeği özlüdür. Aseton içermez.
Mertin yüzünün derisi son günler haddinden fazla kurudu. Yeteri kadar da sıvı tüketiyor. Lakin yine kuru. Dün bebek losyonunu bir kaç defa uyguladım. Cildi çok yumuşacıktı. Ondan da memnun kaldım. Çok güzel ve müthiş bir kokusu var. Sadece içeriğinde parfüm bulunması beni rahatsız etdi biraz. İçeriğinde başka hiç bir zararlı madde olmadığı için bu losyonu da gönül rahatlığıyla kullanıyorum.
Üçüncü ürün Bb  krem. Onu da elimin üzerinde denedim. Çok güzel uygulanıyor rahatca ve kapatıcılığı da mükemmel bir ürün. Saat 5 gibi evden çıkmam gerektiği için yüzüme de uyguladım. 12de eve döndüğümüzde inceledim
Olduğu gibi duruyordu. Asla akma, topaklanma yoktu. Bu üründen de çok memnun kaldım.
İki küçük testerin biri gece, biri gündüz kremiydi. İkisini de denedim. İkisine de aşık oldum. Su bazlı sanki. Hemen emiliyor. Ve en önemlisi çok güzel nemlendiriyor. Bu kadar. Ürün denemelerin devam ediyor. Her bir ürün bittikten sonra da kendi görüşlerimi yansıtan yazıları sizinle paylaşacağım. LR ürünlerini satın almak isterseniz (ki, bunu şiddetle tavsiye ederim. Özellikle microsilver serisini, ayrıca ojeçıkarıcısını, bb kremini, acil yardım spreyini, msm jelini, konsantresini ve bebiş losyonunu, Zeitgard serisini. ) Lale Mehreliyeva (Facebboktan aratın bu ismi, İnstagramdan lrbeauty111) arkadaşımıza yaza bilirsiniz. Kendisi kadar gönlü de güzel arkadaşım size en iyi şekilde yardımçı olacaktır.
Sonda ürünleri denememe vesile olduğu için Laleme çok teşekkürler.
Sevgiyle kalın 😍


Hiç yorum yok :