İzleyiciler

21 Temmuz 2016 Perşembe

DENEDİM, YORUMLUYORUM - BEAUTY QUEEN GÜL SUYU VE BABYDREAM BEBE ŞAMPUANI

Merhabalar. 😊 Bugünkü yazımda kullanıb bitirdiğim şu iki üründen bahs edeceğim. Ne kadar ciddi bir giriş oldu😃 Gelelim ürünlere. Pembe rengli plastik şişedeki Ramazan ayında Bim marketden aldığım, doğal olduğunu iddia eden gül suyuydu. Güllaçlarda falanda kullanma amaçlı satışa çıkarıldığı için içile bilir yazıyordu üzerinde. Bazen suyuma bir kaç damla dökerek tükettim,bazen pamuğa sürüb kendi cildimi, Mertin cildini ve eşimin cildini sildim. Yarısına kadar gelmişti daha kendimize kullanmadım Mertin banyo sularına dökerek kullandım. Hakkında iyi kötü hiç bir fikrim yok. Bildiğimiz gül suyu. Alırmıyım tekrar. Bilmiyorum seneye belki alırım. Şuan elimde çok gül suyu var. Hem de en doğalından. 
İkinci ürünü Rossmandan almıştım. Babydream markasının seyahat boyu saç ve vücut şampuanı. Tabiki bebekler için. Seyahat boyu olmasına bakmayın. 1 ay kadar idare etdi. Hem de bu aralar bide Merti sık sık yıkıyorum. Hafif ve güzel şampuandı. Çok hafif, temiz bir kokusu vardı. Ve bol köpürüyordu. Durulanması da zor değildi. Vıcık vıcık yıka yıka bitmeyrn tiplerden değildi. Alırmıyım? İleride belki alırım. Bu arada not edeyim içeriğine bakmamışım. Bu defa Rossmana gittiğimde içeriğini inceleyeceğim ve tabi ki içeriği temiz olursa ileride büyük boyunu belki ala bilirim. Bu günlük bu kadar. Sevgiyle kalın 😍

Hiç yorum yok :